LOVE.

streda, 10. augusta 2016

FASHION REPORT // experiencing Budapest

Ahojte!
Ako ste si už mohli všimnúť (ak ma sledujete na Instagrame: @ifonka_) tak sa nachádzam v Budapešti. No a keď som tu rozhodla som sa vám ukázať čo všetko som an sebe zatiaľ nosila keď sme chodili a obzerali a chodili a obzerali (a možno vás aj trochu inšpirovať ak sa ešte stále niekam chystáte). Najlepším zážitkom by far bola určite ZOO CAFÉ, čo je kaviareň kde vám okrem kávy/čaju/coly nosia k stolu rôzne zvieratká a vy sa s nimi môžete hrať a mojkať. Pre animal lovera ako je to bol splnený sen a ak sa niekedy ocitnete v Budapešti určite sa tam zastavte 11/10! 

Day 1 - the arrival






crop top, sveter - H&M x šortky, šiltovka - Brandy Melville x tenisky - New Balance 373 x
  batoh - Pull&Bear 

V prvý deň sme najmä cestovali a vzhľadom an to som sa teda veľmi (VEĽMI) pohodlne. Keď už sme sa ubytovali šli sme preskúmať naše okolie a teda City Park  (a v ňom hrad Vajdahunyad) a monumentálne Hero Square.

Day 2 - exploring the city


body - eBay x sukňa - vintage x šiltovka - Brandy Melville x tenisky - New Balance 373 x
choker - H&M x kabelka - H&M/RetArt

Na druhý deň bolo na programe pozrieť si mesto. Musím povedať, že v Budapešti sú ozaj krásne miesta viac menej je stále na čo sa pozerať. A úprimne nám všetkým gratulujem, že sme si zvládli za jeden deň pozrieť takmer úplne všetko v historickom centre mesta.

Day 3 - the animal day



 
choker, šaty, košeľa - H&M x tenisky - New Balance 373 x batoh - VANS

Tretí deň bol asi môj najobľúbenejší keďže sme ho odštartovali v Tropicariu a hladkali sme raje!! Po Tropicariu sme sa chceli ísť kultúrne vyžiť, ale bohužiaľ galéria (ktorú vidíte na fotkách) je v pondelky zavretá. (??!) Tak sme nakoniec skončili v už spomínanom ZOO CAFÉ.
(photo creds: instagram @fellippe.k)

Also by som sa veľmi chcela poďakovať Ájvn a Marriore za skvelú spoločnosť na tomto tripe!!! <3 #tuniakyinbudapest #dunaa

Do skorého videnia s pozdravom zo Sziget festivalu kamoši! 

Aké je vaše najobľúbenejšie hlavné mesto? 
(pre mňa zatiaľ jednoznačne vyhráva Londýn)







45 komentárov:

  1. Díky za tipy.)
    Nejvíc se mi líbí puntíček na mikčy.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niet zač :)) actually sú to kvetinky :3

      Odstrániť
  2. to my ďakujemeeee!! :D ... hmmm a asi aj ja sa budem musieť pridať k Londonu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že daledy ešte zopakujeme obdobný trip!!! :3

      Odstrániť
  3. Outfit na prvý deň je podarený, ten sa mi naozaj páči! A s Budapešťou sa nejako roztrhlo vrece, moji priatelia sú tam, blogerky sú tam. A ja som len išla okolo :D Každopádne, do toho Tropicaria by som sa aj ja rada pozrela. Snáď mi to raz vyjde.
    (Veľmi sa mi páči tá ružová na pozadí ♥)
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! :D áno aj mne sa zdá že v poslednej dobe sme sa nejako všetci vybrali haha

      Odstrániť
  4. O Zoo Café som už počula od kamarátky a chystáme sa tam zájsť počas návštevy Krakowa (presne o týždeň), tak sa tam veľmi teším, pretože som tam ešte nebola :) Outfity máš veľmi pekné!
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) určite to bude super! Ozaj je to zážitok! :))

      Odstrániť
  5. Vždy som chcela ísť do Budapešti, nie je to ďaleko, mesto vyzerá prekrásne a ževraj sú tam skvelé sekáče! Zoo Café znie zaujímavo, ja by som bola rada, aj keby som sa dostala do tej mačacej kaviarne, keďže zbožňujem mačky ♥ Nebola som vo veľa hlavných miest, iba v Bratislave a Londýne a musím povedať, že mne sa ten Londýn až tak nepáčil, ale skôr si myslím, že to boli pocity z tej celkovej situácie, bol to školský výlet, všade sme sa ponáhľali, vždy som bola v autobuse, stravovali sme sa len v mekáčoch, nemala som tam kamarátov, jednoducho všetko zlé dokopy sa stretlo, tak som ani ten zážitok nemohla mať dobrý, určite sa tam ešte niekedy chcem pozrieť a urobiť si to po svojom, aby som to mohla zažiť v tom najlepšom svetle! Inak tie tvoje outfity sú nádherné ako vždy, tie šortky na prvom dni sú ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budapešť je mesto kontrastov hlavne :) sú tu jedny z najlrajších miest aké som videla ale aj najškaredších haha :D a update práve píšem z mačacieho café a tiež je tu super!! :D a s tym londýnom ti to verím keď sa nestretne dobrá partia aj krásne miesta stratia atmosféru :/ ale verim ze raz sa ti tam podari ist a bude to mega! :)

      Odstrániť
  6. Posledný outfit je úplne skvelý! ♥ Veľmi sa mi páči najmä tá košeľa. Zoo Café znie fakt super, no ja ako nie veľký milovník zvierat by som to asi dlho nezniesla :D (ja viem, som čudná). No do Tropicaria by som išla pokojne aj opäť, vodné živočíchy mám rada!
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :)) každý sme asi na niečo iné haha :D ale uznávam aj vodné živočíchy boli super :3 najmä hladkanie rají! :3

      Odstrániť
  7. Máš fakt vkus, holka!
    Já si koupila New Balance ve vínové barvě a teď vůbec nevím, jestli jsem udělala správně :D ty tvoje vypadají mega dobře, nejspíš se hodí ke všemu
    littlecapsule

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc :)) ja som osobne tiež rozmýšľala nad vínovími a doteraz si nadávam že som si ich nekúpila aj keď viem že by som ich asi toľko nevynodila :D a ano kombinujú sa celkom fajn ak nie si taký detailista ako ja že ti vadí to že napr na šiltovke mám ružový napis haha :D ale nosím ich aj tak veľmi rada :3

      Odstrániť
  8. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Budapešť milujem, fotky aj outfity sú úplne super a tebe to veľmi pristane! :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Teď jsem na tvůj blog narazila poprvé a musím říct, že máš super styl! Jinak Budapešť je skvělá, za chvíli tam jedu na 5 týdnů :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej ďakujem z apochvalu :3 určite si to strašne mega uži!!!!

      Odstrániť
  11. Máš skvelý štýl, veľmi sa mi tu páčia aj tvoje vlasy!:) dala som ti aj odber, máš super blog a hrozne by ma potešilo keby zavítaš aj ty na môj a poprípade necháš odber <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne aj za kompliment aj za odber!! ≥3 určite sa idem hneď pozrieť! :3

      Odstrániť
  12. I adore your last look, with the kimono/cardigan!

    xoxo,
    Winn | ♥
    winscribbles.blogspot.com | Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much!! :3 it's actually a shirt haha :3

      Odstrániť
  13. Máš to moc pěkně nafocené, je to takové jiné než klasika;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) mám veľmi šikovného fotografa :)))

      Odstrániť
  14. Všichni tam teď hodně cestují, až jsem se rozhodla, že se tam chci podívat taky! Ale hlavně si píšu na seznam tu kavárnu, tu chci fakt vidět! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to tu fakt super :)) a najmä tá kaviareň haha :D

      Odstrániť
  15. Eeeej, tak už aj ty si bola v Budapešti ! :) Máš odtiaľ krásne fotky ;) A tebe to veľmi pristalo :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. No pre mňa je výber outfitov na dovolenke komplikovaný, stále ľutujem že som si so sebou nevzala to a to, že to nie je doladené a tak podobne. ty s tým očividne problém nemáš, veľmi pekné outfity, tá mikina je super. Do tej kaviarne by som sa rada niekedy pozrieť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ďakuem za pochvalu! práveže dosť času s tým problém mám haha :D a preto idem ako najmenšia osoba vždy s najväčším kufrom! :D

      Odstrániť
  17. to Zoo kafe mi přijde super nápad:). Outfity máš skvělé:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Moc hezké boty :) pro ty mám slabost ale new balance mám málo s čím kombinovat :) hezká inspirace

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sme radi, že sme mohli byť s vami na bloggerskom tripe! :3 mimochodom tie fotky sú naozaj úžasné :3

    OdpovedaťOdstrániť