MAKE UP LOOK // the many ways of a bronzer

by - septembra 12, 2016

Ahojte!
Prichádza ten historický moment kedy vám prvý krát prinášam make up look. Veľmi jednoduchý ofc. Nie som nejaký veľký vizážista, ale občas ma to chytí a dačo vymyslím. Tak tomu bolo aj tento raz. Hľadala som vo svojej zbierke nejaké tiene a po nejakých pokusoch nájsť tie správne odtiene som to vzdala. Keď som sa však išla maľovať a otvorila som svoju taštičku, našla som v nej svoj bronzer, ktorý je multicolored a je presne v odtieňoch aké som hľadala! Tak som popadla štetce a tamtadadá look bol na svete. Takže som si povedala ,že je to možno taká mini inšpirácia ako využiť čo už máte doma. Je to strašne easy, môžete to nosiť pomaly každý deň ak sa vám s tým chce ráno hrať (nehrozí), mamka vás nespindá keď s tým budete chcieť ísť do školy a zvládne to vážne každý. Za osobnú výhru považujem ,že je to cohesive s celou tvárou a nepotrebujete na to milión vecí.


1. Ja začínam vždy CC creamom (nechcú tých písmen urobiť ešte viac?!) a následne korektorom. Všetko nanesiem wannabe BeautyBlenderom. osobne sa nepúdrujem lebo mi to nevyhovuje, ale go ahead, ak vám po tom srdce piští. 

2. Ako ďalší krok si vyplním obočie najprv ceruzkou a potom farebným gélom, ktorý ho pekne drží celý deň. 

3. Teraz prichádza na rad hviezda večera a teda bronzer. Ja mám svoj od Astoru, ktorý je zložený zo štyroch farieb. Najprv si vykreslím najsvetlejším tieňom záhyb oka a pekne to celé rozblendím (to je v podstate základ tohto líčenia). Druhú najsvetlejšiu farbu nanesiem cez celé viečko. No a potom najtmavším tieňom ešte trochu stmavím záhyb oka a nanesiem ho najmä nad dúhovku aby oko pôsobilo väčie a guľatejšie. Hlavne nezabudnite všetko pekne rozblendiť!

4. Nasleduje špirála a trochu bielej ceruzky. Ja mám rada veľmi tučné a veľmi čierne mihalnice. A aby oči pôsobili trochu väčšie dám si na vnútornú linku bielu ceruzku. Takýto look by som zvolila na deň a potom večer keď pôjdem von pridám iba cat liner a ide sa!

5. Tým istým bronzerom jemne vykonturujem tvár, pod lícnymi kosťami a v oblasti okolo vlasov. Ja mám radšej veľmi jemné kontúry a tak opäť všetko poriadne rozblendím.

6. Celý look ukončím perami. Najprv ceruzkou od Essence v odtieni Satin Mauve a potom Kate Moss rúž od Rimmel v odtieni 45. 

(prosím všetci appreciateujte tento deer in the head lights pohľad) 

A máme hotovo!

Máte rady takéto multifunkčné produkty, ktoré sa dajú využiť na všetko? 


You May Also Like

12 komentárov

  1. Som rada, že si mi nechala na blogu komentár. Vďaka nemu som objavila ďalší zaujímavý blog. Máš zaujímavý štýl, takže začínam sledovať :)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja bronzer nepoužívam, ale vyzeráš skvelo!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi jemné a pekné, pristane ti to :) popravde sa na takýchto článkoch učím, pretože sa do kozmetiky absolútne nevyznám :D samé nové pojmy a tak :D. Ale vyzerá to skvele a si šikovná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) úprimne aj ja sa učím všetko na takýchto člankoch/vidéch :D

      Odstrániť
  4. Super článok. Mám rada, keď sa produkty dajú využiť vo viacerých variantách. Mňa veľmi zaujal trend používať matné lesky ako linky na oči, ale keďže ja som vyšla z cviku - čo sa týka liniek, tak som sa na to ešte neodvážila..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :3 hej to znie ako fakt super vec! Ja neviem či by som sa na to odvážila keďže mám najradšej na očiach prirodzené farby ale všetko je možné :D

      Odstrániť
  5. Si kraska! :) moja kamaratka tiez pouziva bronzer na ocne viecka a vyzera to naozaj velmi pekne :) ja sa nemalujem, kedysi som si davala aspon spiralu a korektor, ale teraz uz kaslem aj na to :D ale inak, essence konturky mi tiez vyhovuju, lebo maju celkom peknu vydrz a fajn odtiene a hlavne su dokonalo matne!! :) takze ich obcas pouzivam namiesto ruzu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne <3 áno áno sú dokonalo matné a to ej presne to čo mám na nich rada! :3

      Odstrániť