bloggers' spring must-haves // inspiration

by - apríla 08, 2018


Ahojte! Blog bol pre mňa vždy jednou z tých vecí kde som našla tú najväčšiu inšpiráciu. A preto som sa pre dnešný článok rozhodla osloviť moje obľúbené bloggerky a kamarátky a skrátka ženy, ktoré ma inšpirujú. Každá z dievčat vybrala jeden svoj jarný must-have a tak sa môžete inšpirovať aj vy!


TERKA POLAK

instagram: terka_polak





Neviem si vybrať iba jeden produkt, ktorý je pre mňa  "must have", pretože používam viacero produktov každý deň ako každá z nás. Je ale jeden produkt, ktorý vyťahujem hlavne na jar a síce sprej na vlasy. Práve na jar prestávam nosiť čiapky, moja hlava môže opäť dýchať a práve v tomto období rada trochu pridám vôňu na vlasy. Momentálne používam takmer každý deň tento od Yves Rocher. Zo začiatku sa môže zdať, že je silná, ale na vlasoch je veľmi svieža. Presne to čo na jar vyhľadávam - svieže farby a voňe. Okrem spreju na vlasy medzi jarné must haves zaraďujem ešte tohtoročnú toaletnú vôňu od YR, Oui A L´Amour s kvetinovou vôňou a lesk na pery, ktorý aspoň takto zo začiatku jari veľmi rada nosím. Nie som milovníčkou leskov na pery, no je pár takých, ktoré nie sú na perách nepríjemné, no farebne ich zvýraznia a pridajú trochu lesku. A hoci ešte jar nestihla ani poriadne začať, používaním týchto produktov si ju privolávam už dlhšie. Môžem tak tvrdiť, že túto jar sú mojimi najpoužívanejšími produktami na prirodzený svieži vzhľad. :) 

MsAlwaysLate





Jar mám moc rada a každý rok sa teším kedy sa už začne otepľovať, aby som sa zbavila bundy a vymenila ju za riflovku. Riflová bunda je kúsok bez ktorého jarný deň nemôže byť jarným dňom. Nosím ju deň čo noc. Riflovku kupujem zásadne v sekáčoch a doma mám zopár kúskov, ale môj najobľúbenejší bude tento custom piece s japonským/čínskym vzorom. Je praktická, originálna a každý outfit jemne ozvláštniť.  

ALEXXIEW

instagram: alexxiew





Aj keď som beauty blogerka, môj must-have jarný kúsok bude z oblasti fashion. Hneď ako počujem slovo JAR, nenapadne ma nič iné ako koženková bunda - koženka. Práve tento kúsok oblečenia vo mne evokuje jar, teplé počasie, končiacu sa zimu... Dá sa veľmi dobre skombinovať s rôznymi inými kúskami a myslím, že s ňou nikdy nič nepokazíme. Ja si skrátka neviem predstaviť jar bez koženky (najlepšie čiernej). 

FEELIKEUNICORN

 instagram: feelikeunicorn






O tejto denimovej kamarátke básnim každú jar, pretože si bez nej toto obdobie nedokážem predstaviť. Jednoduchá zmena z čierno-bielo-sivej kombinácie ma vrhne do modrého denimu rôznych odtieňov a veľkostí. Ja preferujem oversized a vintage, ktoré je možné nájsť v sekáčoch, odkiaľ mám aj ja tú svoju. Nedávno som nejaké pekné a dostupné videla aj v Nosene, no stačí zájsť aj do lokálneho second-handu, keďže ja som tú svoju ulovila v malom mestečku na východe a neviem sa jej vynosiť. Ako som už povedala, denimka vám pomôže outfit oživiť a trochu aj zneformálniť na pohodové jarné prechádzky, ale ja by som túto bundu dokázala nosiť prakticky so všetkým. Krásne kontrastuje s prvými jarnými kvietkami, ktoré po ceste objavíte a nikdy vás nesklame. Vravím z vlastnej skúsenosti, hocičo mám na sebe, denimová bunda tomu dodá šmrnc. Každý jednoducho musí vlastniť takúto jarnú kamarátku

IVANNATHEBLOGGER

  instagram: ivannatheblogger





Krém Weleda Skin Food je mojim jarným must-have, pretože som konečne našla krém, ktorý mi vyhovuje a nevadí mi. Nikdy som nemala rada krémy alebo telové mlieka, na pokožke mi doslova prekážali. Ale tento neskutočne úžasný krém to zmenil. Najlepšie na ňom je, že je skutočne na všetko - na pleť, na pery, na nohy a na všetky suché miesta! 


CAROLINE COR

  instagram: caroline_cor





Čo sa týka jednej jedinej veci, bez ktorej by som si nevedela predstaviť jar, je moja obľúbená vôňa od značky Guess - 1981, ktorá bola prvá, do ktorej som sa zamilovala hneď.


LOLA JUKELSON

 instagram: lolajukelson





Co se týče módy, možná bych opakovala mnohé s doporučením nějakého lehkého barevného trenchcoatu a snad i výběrem jednoho výrazného kousku z řad kabelek v barvě, kterou běžně nenosíte.Koneckonců do jara by se měly vkrádat už nějaké barvičky a s jedním vybraným extra kouskem to hned bude veselejší. :) co se týče kosmetiky, doporučuji mít doma určitě lahvičku arganového oleje, kterému jsem absolutně propadla, protože jednak nádherně voní a jednak má blahodárné účinky na pleť. po zimě zůstávají na pleti vysušená místečka a těch mě zbavuje každou noc tento olej. navíc je super i pro lidi, kterým se sem tam ještě připomene jejich oblíbené akné. :D :)


FRESH SASS

intagram: terezahortova





Jako skoro každá holka, i já ujíždím na nakupování bot - proto jsou boty moje jarní must-have. Po zimě, kdy jsem nosila boty hlavně podle toho, jak byly teplé, můžu konečně nosit roztomilé a stylové pantoflíčky. Pořídila jsem si tyhle kožené minimalistické baleríny z Reserved, které jsem na sobě měla zatím jen jednou, ale okamžitě mi dodaly seběvědomí, protože se kě mně prostě hodí. Koupila jsem si k nim i proužkované košilové šaty a kombinace těchto šatů a balerínek je v podstatě shrnutím mého stylu - jsem tak trochu tomboy, ale zároveň mám ráda eleganci, ženskost a minimalismus. 





You May Also Like

7 komentárov

  1. Tento článek mě hodně bavil! Takový originální! Budu se těšit na podobné články.
    All about Candys life

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento článok som si nesmierne užila! Nielenže som našla ďalšie super blogy a blogerky, ale aj nejaké tie tipy na kozmetiku. Ďakujem! :)

    THE EFFLORESCENCE GIRL

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý formát článku! :) Všetky baby sú veľmi šikovné

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. beautiful blog! I really like how you write
    and what you give photos. wonderful!
    I have a question, you will agree to follow for follow?
    I like to be in touch with inspirational blogs.
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi dobrý článok, takýto formát je super nápad :)

    NITA
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Holky mají suprové tipy ♥ článek se povedl! :)

    OdpovedaťOdstrániť