OOTD // cold beach days

by - júla 26, 2017

Ahojte!
Mám pocit, že za toto leto som si ešte nestihla užiť toľko teplých dní. Nie, že by som im holdovala. Práve naopak, no nieekdy má skrátka človek chuť vyvaliť sa k vode a mať zimomriavky z toho aké je preukrutné teplo. Napriek tomu sa však stihlo veľa vecí v mojom živote zmeniť. Ešte neviem či k lepšiemu alebo nie ale rozhodne sú to veľké zmeny. Opúšťam Bratislavu. Po dlhých rokoch prežitých v tomto meste idem prvý krát preč. Sama. A úprimne povednaé aj napriek tomu, že sa veľmi teším, že sa mi konečne plnia sny, mám strach. Obrovský. No ako som spomínala vo svojom narodeninovom článku, je normálne sa báť. Myslím, že táto skúsenosť ma posuniem ďalej v tom čo robím a chcem robiť. V tom kým som a budem. Bude to veľmi ťažké, no som na to pripravená! A rozhodne sa môžete tešiť na články o mojich dojmoch a pocitoch a struggles. Also sa momentálne chystám trochu na explorovanie Európy takže ak ma nesledujete na instagrame nenápadne to sem zaradím aby ste to mohli všetko sledovať ako prvý - @ifonka_ 
top, earrings - H&M xx bralet - Review xx choker - ZARA xx jeans, belt - vintage/unknown xx
 shoes - Dr. Martens

Ako trávite letné dni vy?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK




You May Also Like

7 komentárov