ZLATÁ LINKA 3 KRÁT INAK // 3 WAYS TO WEAR GOLD EYELINER

by - septembra 09, 2018

Ahojte! Už od svojich “násť” zbožňujem linku na oči. A ešte niekoľko rokov dozadu som ju zvykla nosiť reálne každý deň. Teraz to už síce nerobím, lebo spánok ľúbim viac, ale niekedy si ju nakreslím. Skrátka niektoré looky bez nej nie sú kompletné a ja sa v nej vždy cítim krásna! Pred nejakým časom som scrollovala Pinterest a narazila som na obrázok Kristen Stewart, mala na sebe bielu linku a na nej kamienky. A tak som si pomyslela: Ako môžem svoju linku vylepšiť ja? Metalická linka! No a tak som sa rozhodla vymyslieť tri spôsoby akým ju môžete nosiť!

// 
Hello! I’ve been a fan of eyeliner since I was a teenager. I actually used to do cat liner every day before I went to school. I've since abandoned the habit, because I like my sleep more than my cat eye. But I still love to put it on every once in a while and some looks just aren’t complete without it and I just feel beautiful wearing it! I was scrolling through Pinterest the other day, as one does and I found a photo of Kristen Stewart wearing white eyeliner embellished with rhinestones. And so I thought to myself: How can I reinvent my eyeliner? Metallic! And so I came up with 3 ways on how you can wear it. 

Prvý look je asi najjednoduchší no hlavne najočividnejší. Čierna linka Epic ink od NYXu a nad ňou zlatá Metallic Chic od Dermacolu.Čo sa make upu týka väčšinou si vyberám na oči zlatú. Strieborná mi na očiach príde často nemoderná a bronzová nie je moja farba. Táto linka od Dermacolu je veľmi fajn. Je krásne pigmentovaná. Jediné mínus by asi bolo, že musíte štetček niekoľkokrát namočiť späť do tuby lebo ak linku potiahnete urobia sa Vám akoby dve linky a medzi nimi nič. Takže je lepšie ju akoby razítkovať a hlavne počkať kým čierna úplne zaschne aby sa nezmiešali. Rozhodne by som teda povedala, že ale nie je pre úplných začiatočníkov s linkami.
//
The first look is the easiest and the most obvious one, but I thought I’d include it anyway. It’s a simple black liner, with gold on top of it. I used my favourite black Epic Ink liner by NYX and the Metallic Chic liner by Dermacol in gold. I tend to gravitate towards gold when it comes to metallic make up. Silver I find old fashioned and bronze is just not my colour at all. This Dermacol liner is quite nice. It’s nicely pigmented but you have to dip the brush in a few times to complete the liner. That is because if you drag across the eyelid it gets spread out into two lines and nothing in between and that’s not a cute look. It’s better to stamp it on after you’ve waited for the black one to dry completely so that they don’t get mixed. So I’d say it’s not very ‘new to eyeliner’ friendly. 


Druhý look je trochu náročnejší, no o to zábavnejší! Ak už sledujete môj blog nejaký ten piatok, tak možno viete, že milujem cut crease. No a tak som sa rozhodla ho ozvláštniť zlatou linku. Prvou vecou, ktorú som použila v tomto looku je primer pod očné tiene. Niečo čo som nezvykla robiť, lebo som nevidela žiaden efekt. Problém bol však v tom, že som nepoužívala správnu bázu. Pri tejto od L’oreal Infallible ozaj vidím, že tiene sú výraznejšie, lepšie sa chytajú a dlhšie vydržia! Do ohybu oka som naniesla najprv svetlý oranžový tieň a potom tmavý a všetko poriadne rozblendila. Korektorom som vytvorila cut crease a naň som naniesla biely tieň. Linku som nanášala od vnútorného kútika asi do polky viečka, razítkovacou metódou. Nakoniec som look ukončila čiernou linkou a oranžovými tieňmi na spodnom viečku.
//
The second one is a bit more challenging but that much more fun! If you’ve been following my blog for a while you might know that I really like the cut crease look. So I included the liner it as well. First things first I used an eye primer. Which I rarely did, because I thought it made no difference. Turns out, I was wrong and I was just using one that wasn’t very good. But this one by L’oreal made all the change. I started the look of with light peachy shade in my crease, followed by a darker orange one and then blended. I cut the crease using concealer and applied white shadow on top. Then I stamped a gold liner from my inner corner upwards, following the line of the cut crease. I then applied my favourite black liner and blended orange shadow on my bottom lash line. 

Tretí look je viac menej niečo čo ma k tomuto článku inšpirovalo a asi aj môj najobľúbenejší. Je to jednoduchá biela linka od NYXu v spojení so zlatou, ktorú som tento krát naniesla na spodok. No a pretože by som to nebola ja, kebyže nespravím dačo divné tak som si zlatou linkou na tvár nakreslila pehy. Rozhodne to s tými pehami nie je look na každý deň no aj tak sa mi páči lebo je čudný a jedinečný.
//
The third look is what started this whole blogpost and might actually be my favourite. It’s very simple just white eyeliner by NYX and then I underlined it with some gold. And because it wouldn’t be me unless I did something strange so I drew freckles with the gold liner. I think this look is strange and unique and I love it!

Skúšali ste niekedy metalickú linku? // Have you ever worn metallic eyeliner?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK


 Tento článok je sponzorovaný

You May Also Like

4 komentárov

  1. Nejvíc se mi líbí druhý způsob, moc pěkné !! :)

    FIT MADDIE

    BLOGEREM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne líčenia, tiež mám zlatú veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Och, máš u mňa obrovský obdiv, lebo ja som si ešte nikdy v živote nenakreslila linku, s ktorou by som bola spokojná a ktorá by aj dobre vyzerala - pár rokov dozadu som sa snažila ju naučiť, ale potom som to vzdala, lebo asi to nie je úplne pre mňa :D O to viac ale obdivujem teba, lebo sama neviem, ktorý look sa mi páči najviac - všetky sú nádherné ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten první bych využila jen tak, protože vypadá moc pěkně, ten třetí by si asi jen tak do školy někdo nevzal, ale je rozhodně zajímavý a líbí se mi. :)

    OdpovedaťOdstrániť