ALIEXPRESS DAD // OOTD

by - novembra 25, 2018

Ahojte! Týmto článkom sa konečne tak trochu vraciam k svojim bloggerským roots, kedy bol na blogu takmer stále nejaký outfitový článok. Bohužiaľ sa, ale zomlelo veľa vecí a tak v súčasnosti nemám nikoho kto by mi outfity fotil čo ma veľmi mrzí. Napriek tomu som, ale mohla nafotiť týchto pár fotiek a som z nich dosť šťastná! 
Celý outfit začal Twin Peaks tričkom, ktoré tak ako celý seriál má silný 90s vibe. K nemu som teda pridala mom jeans a dad shoes :D Všetko doplnené mojim dlhým art school kabátom. Taška je môj DIY počin asi z minulého roku, alebo možno aj z roku pred tým a hovorí - la poesie est dans le rue en couleur pleine de vie. Niektorí z Vás možno vedia, že je to heslo The 1975 (okej neviem ako nazvať a heslo znie asi najmenej debilne). A vo voľnom preklade znamená čosi ako poézia je na uliciach v plných farbách života (okej toto znie ešte debilnejšie takže ešte raz - poesie is on the streets in full living colour). A celé je to doplnené o ružový obdĺžnik. Ak by ste chceli nejakú z mojich takto ručne vyrobených tašeik s čímkoľvek napíšte mi na instagrame @ifonka_
t-shirt, shoes, belt - Aliexpress xx jeans - H&M xx coat - Bershka xx bag - DIY 

Kúpili ste si niekedy oblečenie na Aliexpresse?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK



You May Also Like

3 komentárov