PREDVIANOČNÁ GIVEAWAY // BLOGMAS

by - decembra 08, 2018

Ahojte! Ako som už na začiatku sľúbila vrámci BLOGMAS si dáme aj menšiu súťaž/giveaway. A ten deň prišiel dnes! O čo budeme hrať? O paletku MAKEUP REVOLUTION LONODON - Ultra Eye Contour Light & Shade. Je to podľa mňa jedna z najlepších paletiek, ktoré mám od MUR doma. Je mega univerzálna. Obsahuje matné neutrálne tiene takže je ako stvorená do každého looku. Nájdete v nej jemné svetlé farby vhodné na deň, tmavšie vhodné ako prechodové farby a potom tiež úplne tmavé, ktorými môžete zdramatizovať akýkoľvek look. Je úplne super aj pre ľudí, ktorí chcú s líčením začať lebo obsahuje teplé aj studené odtiene a rozhodne sa u Vás doma nestratí. Stačí pridať trochu trblietok a hneď máte na svete aj krásny vianočný look! A tri väčšie tiene na vrchu sa dajú použiť ako kontúra, lícenka a matný highlight. Ja sama som si raz všetky tieto veci zabudla doma a celé dva týždne som ich takto používala a nemohla som si ich vynachváliť.

Ďalej nájdete v balíčku špirálu od MaxFactor Masterpiece Transform volumising mascara. Osobne špirály od MaxFactor úplne milujem! Sú krásne čierne, nedrolia sa, neotláčajú sa a naozaj vám spravia nádherné husté riasy! No a posledným mojím treat v tomto vianočnom balíčku je Elizabeth Arden Lip pencil v odtieni Truly Red. Ako viete tak ja milujem výrazné pery a červená je podľa mňa na Vianoce ako stvorená - ale o tom si povieme aj v ďalších článkoch. Áno síce stále som oddaná mojim tekutým rúžom, ale túto ceruzka mám rada, pretože je naozaj krásne červená a pigmentovaná a taktiež veľmi krémová a tak v tomto studenom počasí nevysušuje pery!

Čo treba urobiť aby ste vyhrali?

Je to jednoduché! Do kometárov mi napíšte:
1. pod akým menom ma sledujete tu na blogu
2. pokiaľ ma budete sledovať aj na instagrame (@ifonka_) môžete zvýšiť svoju šancu na výhru - pokiaľ nie prejdite rovno na bod 3. 
3. váš e-mail aby som Vás mohla kontaktovať v prípade výhry

SÚŤAŽ POTRVÁ DO 16.12.2018

A za sprostredkovanie tejto súťaže opäť ďakujem krásne elnino.sk!





You May Also Like

10 komentárov

  1. Oukej, tak začnem prvá :D

    GFC: Lumi
    IG: @recenziekozmetiky
    mail: lenkab636@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sledujem ako Viki Martončíková, na insta ako @torilinka a email torilinka@gmail.com �♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som si až doteraz myslela, že ťa sledujem aj tu, ale ako som zistila tak až teraz som to spravila! Ale na instragrame ako @becca.daniela ❤️ A email rd.pavlendova@gmail.com ☺️

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gfc eva richterová
    Instagram eva richterová ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Katarína Hudáková
    Instagram @cukrikovaprinceznicka
    katarina.hudakova2810@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Caroline Cor
    Insta @caroline_cor
    carroline.wrr@gmail.com
    ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. SunflowerAnn
    IG: annahldkva
    e-mail: sissi123654@gmail.com

    Prajem ti krásny deň. ♥´

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Elle about everything
    Instagram: Fcatalyst
    elleabouteverything@gmail.com
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ahoj sledujem ako Lee Kralova
    na insta sledujem a e-mail je Leakralova41@gmail.com :)
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť