BUDAPEŠŤ 2018 // VLOG

by - augusta 20, 2018

Ahojte! Minulý týždeň som, tak ako už je mojou augustovou tradíciou, strávila pár dní v Budapešti. Tento krát som bohužiaľ neabsolvovala celý Sziget Festival, ale len jeden deň. Ten deň však stál za to! Posledný deň Szigetu totiž vystupovala moja najobľúbenejšia kapela na celej šírej zemi - Arctic Monkeys. Ak ma sledujete na Instagrame (@ifonka_) určite už viete, že tento koncert bol pre mňa asi najkrajším zážitkom v živote. Bolo to krásne, emotívne, dokonalé. 

Z Budapešti som zvykla vždy pridať nejaký ten článok. Tento rok som sa však rozhodla vyskúšať dačo nové a to zostrihať z celého nášho výletu video, kde sa budete môcť pozrieť čo sme robili, kde sme boli a čo sme jedli. Musím sa priznať, že toto je prvé video, ktoré som strihala a ozaj som sa snažila. Jasné, že je čo zlepšovať no napriek tomu som na seba veľmi hrdá a myslím, že to nebude posledné video, ktoré odo mňa uvidíte. A samozrejme nemôžem zabudnúť dodať, že obdivujem všetkých ľudí, ktorí toto robia každý týždeň. Naozaj klobúk dole! 
Máte aj Vy nejaké miesto kam sa každý rok vraciate?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK

You May Also Like

4 komentárov

  1. Ten vlog je dokonalý, a Budapešť tiež! <3 Musím tam už zavítať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja dúfam, že točiť neprestaneš, lebo video vyšlo úžasne - veľmi sa mi páči, ako si ho zostrihala a upravila ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť