GABRIELLA SALVETE LIPSTICK COLLECTION

by - novembra 11, 2018

Ahojte! Ako už určite viete jednou z mojich najobľúbenejších častí líčenia sú rúže a to najmä tie matné a tekuté. A tak ma veľmi potešilo, že som bola medzi bloggerkami, ktoré mohli vyskúšať novú kolekciu práve takýchto rúžov od značky Gabriella Salvete. Musím sa priznať, že mi recenzia trvala trochu dlhšie a to nie len kvôli tomu, že som ich chcela poriadne otestovať, ale najmä kvôli tomu, že som chcela pripraviť niečo trochu zaujímavejšie než len obyčajné swatchovanie. A tak prišiel tento napád! Vždy keď si dám na seba nejaký odtieň rúžu akoby ma to naladilo na celý deň a tak nejak ho ladím aj k oblečeniu a beriem ho viac ako módny doplnok než ako len "líčenie".
Napriek tomu by mi však nedalo Vám o týchto rúžoch niečo nepovedať. V prvom rade sa veľmi dobre nanášajú a nie sú ani po dlhšej dobe na perách nepohodlné. Áno vysušia Vás. Ale ktorý matný rúž to nerobí? Vydržia ozaj takmer všetko rozprávanie aj jedlo a to dokonca aj taký šmak ako grilled cheese. A toto všetko zvládajú úplne v kľude aj 5-6 hodín! Takže pre mňa určite sa určite stali jednými z najobľúbenejších. A ddúfam, že značka čoskoro rozšíri túto kolekciu aj o ďalšie odtiene. No a opäť by som sa za ne veľmi rada poďakovala elnino.sk, kde si ich môžete kúpiť aj Vy!

101 - Strawberry Dream
102 - Cherry Berry
103 - Pink Passion
 104 - Dolce Vita
 105 - That's me

Skúšali ste už túto kolekciu? Ktorý je Váš najobľúbenejší odtieň?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK






You May Also Like

3 komentárov

  1. Ja mám od nej strašne rada laky na nechty, tie vydržia neskutočne dlho a sú skvelé! a ten posledný odtieň ma na tvojich perách zaujal najviac :)

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V prvom rade - úžasný nápad! Ja matné rúže nepoužívam, popravde som ich ešte ani len nevyskúšala, ale tieto vyzerajú skutočne zaujímavo, takže sa nich určite mrknem ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page // READ ABOUT "VEGANISM AND DEFICIENCIES"

    OdpovedaťOdstrániť