QUEEN OF HEARTS // HALLOWEEN NA POSLEDNÚ CHVÍĽU

by - októbra 29, 2018

Ahojte! Máme tu Halloweensky týždeň! Jeden z mojich najobľúbenejších týždňov/mesiacov v roku! Halloween milujem, aj keď veľa ľudí tvrdí, že je to obyčajný „amerikanizmus“, mne sa tento sviatok veľmi páči. Mám pocit, že ma tak nejak vyjadruje. Je iný, je trochu temný, ale zároveň stále zábavný. A tak celkovo milujem toto obdobie roku. Milujem všetko oranžovej farby, všetko s tekvicami a všetky filmy, ktoré majú tak trochu temnú náladu. 
Ďalšia z vecí, pre ktorú tento sviatok milujem sú práve masky. Neuveriteľne ma bavilo ich vytvárať, už odkedy som bola mláďatko. A dosť sa hrdím tým, že si reálne nepamätám, že by som niekedy mala kúpenú masku. Niektoré z Vás už možno majú za sebou nejakú tú Halloweensku party, ale určite sú tu aj také, ktoré to ešte len čaká! Chcela som namaľovať niečo, čo nebude príliš zložité no aj tak to bude zaujímavé a môžete si k tomu obliecť prakticky čokoľveka tým pádom to spraviť na poslednú chvíľu. A tak som vybrala túto doslovnú masku, podľa @milk1422
Na tento look budete potrebovať základné veci k make upu a potom červený rúž, čierny/tmavo sivý tieň a bielu farbu na tvár(tá sa dá teraz zohnať prakticky všade – ja som použila vodou aktivovateľnú KRYOLAN). Začala som tým, že som si hnedou ceruzkou na tvári vyznačila obrysy masky. Potom som toto miesto namaľovala tak akoby som sa sa maľovala normálne. Namiesto červeného tieňa som zvolila tekutý červený rúž, tak ako v bloggerskej výzve! A rozblendila som ho pomocou čierneho tieňa na vonkajšom kútiku. Po tomto som sa presunula na bielu časť tváre. Zobrala som si malý plochý šteteca bielou farbou som masku obtiahla tak aby mala opäť ostré hrany. Pomocou beauty vajíčka som bielu farbu naniesla na celý zvyšok tváre a zapudrovala (za toto ma moja pleť ešte teraz nenávidí, lebo farba už bez tak bola dosť vysušujúca). Púder som však použila aby sa mi lepšie blendili kontúry, keďže farba je trochu lepkavá. Zobrala som si svoj obyčajný kontúrovací tieň a naniesla som aj na túto polku tváre kontúry – na lícne kosti, sánku, spánky, nos a taktiež do ohybu oka. Tento kontúrovací tieň slúžil ako prechodový presne tak ako ho dávame pri líčení. Potom som rovnakým štetcom a postupom naniesla aj čierny tieň. A bola som veľmi rada, že v konečnom dôsledku vyzeral viac ako sivý. Teraz prišiel čas na masku. Zobrala som si pevnejší skosený štetec (ako na obočie) a čiernym tieňom som masku zvon obtiahla. Nasledoval blendiaci štetec a veľa veľa blendovania. Potom som si zobrala chlpatučký skosený štetec a čierny tieň opäť naniesla okolo masky aby bol opäť tmavý a tak vytvorila ilúziu tieňa, ktorý je vždy najtmavší pri danej veci, ktorá ho vrhá. Plochým štetcom a make upom, ktorý som použila na vymaľovanie masky som opäť zvýraznila jej okraje. Keďže sa mi všetky tiene na bielom podklade blendili pomerne ťažko nakoniec som ich prebehla ešte beauty vajíčkom so zvyškom bielej farby. Pomocou červeného rúžu a malého štetôčka som potom nakreslila na masku srdiečko. A na druhú stranu tváre pomocou linky piky (lístoček) a slzu. Tú som vyplnila sivým tieňom. Na pery som na jednu polku naniesla červený rúž a na tej druhej boli zakryté bielou farbou. Zobrala som si chlpatý skosený štetec a na okraje na oboch stranách som naniesla čiernu krémovú farbu (môžete použiť obyčajný čierny tieň). Poslednou vecou bolo, že som opäť zobrala malinký štetec a bielu farbu a na tvár som nakreslila biele detaily tak akoby sa maska leskla kebyže je umelá a potom tiež na slzičku. Pery som zakončila ešte priesvitným leskom.
Moje tipy k tomuto looku sú použiť aspoň dva blendiace štetce nech máte jeden čistý a jeden s farbou a ozaj dobre blendiť. A potom tiež naniesť bielu až na krk, čo som ja neurobila. Tiež by som ešte odporučila masku obtiahnuť čeirnou linkou, ale keďže moja to úplne nezvládala a rozpíjala sa obtiahla som ju len čiernym tieňom. 


Za čo idete tento rok na Halloween?
 (Za čo snáď pôjdem ja sa určite dozviete u mňa na Instagrame ;))
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK


You May Also Like

9 komentárov

  1. Toto sa ti veľmi podarilo, vyzerá to skvelo!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak toto sa ti podarilo! Ja by som si to takto skvele nedokázala namaľovať. Klobúk dolu. ;)

    Blog of Sunflower♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvoje výtvory sú jednoducho neskutočné - klaniam sa a tlieskam, lebo ja by som niečo také určite nedokázala ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page // READ ABOUT "AKO VÁNOK BY MYLO"

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zase a znova, chválím nápadistost :). Moc pěkné :)

    FIT MADDIE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No paráda, tak neviem či si nemám dať urobiť DNA - bo neviem po kom máš takýto talent :-). Ale tiež ma napadá, že by som rád videl Peťa ako sa namaľoval :-)))) Love you Daddy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja by som si z toho všetkého čo si ty urobila vedela akurát tak namaľovať ústa a to je všetko :D :) Skvelá práca :)

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovedaťOdstrániť
  7. This post is very wonderful! I want to invite on my blog and following me :)Have a nice day.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá to super. Já jsem kostým na Halloween nikdy neřešila takže jen koukám komu se co povede a obdivuju šikovnost :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  9. OMG you are awesome!!!!! I love those makeups!

    GoBestShops👗 | Wish.com Review
    Jewelry Blog 💍 | Sunflower Ring

    OdpovedaťOdstrániť