AKO UŠETRIŤ PRI NAKUPOVANÍ? // 3 TIPY AKO MILOVAŤ MÓDU A NESKRACHOVAŤ

by - októbra 22, 2018

Ahojte! Ako mnohí z Vás, aj ja som študentka. A všetci vieme, že byť študentom je niekedy náročné, najmä čo sa týka našich financií. A príde mi to o to náročnejšie, keď sa pohybujeme v blogosfére alebo na Instagrame. Ako viete milujem módu a keď na nej môžem čo to ušetriť, som happy ako dva grepy! A tak som sa naučila pár tipov na to ako ušetriť, keď príde na kupovanie oblečenia.

1.Aliexpress
Všetci určite poznáte túto stránku a určite nespočetne veľa z Vás na nej už aj nakupovalo. Ja sama sa považujem za úplného maniaka a na tejto stránke som už nakúpila pomerne dosť super vecí za ozaj nízke ceny. Začalao to nevinne s obalmi na mobil. Potom sa to však rozrástlo a zistila som aké všelijaké super veci sa tu dajú nájsť! Najviac asi využívam Aliexpress na kúpu doplnkov. Sú lacné a ak si pozriete reviews (čo rozhodne odporúčam), sú úplne skvelé! Sama vlastním mnoho retiazok, opaskov alebo scrunchies práve z tejto stránky. Najviac sa mi páči, že doplnkami môžem ozvláštniť svoj outfit a môžem ich vždy obmeniť podľa toho čo sa mi práve páči. Taktiež sa tu dá zohnať celkom fajn oblečenie za nízke ceny a veľa inšpirovaných kúskov. Veľmi sa mi páči, ale najmä to, že tam často nájdem presne také veci ako si predstavujem a v kamenných obchodoch sú buď príšerne drahé alebo tam vôbec nie sú. 
 
2.Tipli.sk
Tipli.sk je skvelá cesta ako ušetriť nejaké peniažky. Registrácia je zadarmo a z každého nákupu sa Vám peniažky pripíšu na účet. Stačí len aby ste do obchodu, z ktorého chcete nakupovať prešli priamo cez stránku tipli.sk. Obchody totiž za privedenie nových zákazníkov tipli.sk zaplatia a tí Vám časť z týchto peňazí pošlú naspäť a tak môžete ušetriť. A môžete tu reálne nakupovať takmer všetko od módy až po dovolenku! Od obchodov ako H&M, cez kozmetiku na elnino.sk až po nábytok v IKEA. Ďalšia možnosť ako cez tipli.sk ušetriť je, že okrem cashback ponúkajú aj rôzne zľavové kupóny a online letákyA keď je možnosť ušetriť, prečo ju nevyužiť? 

3.Sekáče
Tento tip je môj absolútne najobľúbenejší! Úprimne sekáče milujem a veľa z mojich obľúbených kúskov v šatníku pochádza práve zo sekáča a to za zlomok cien ako v reálnom obchode. Moja obľúbená riflová bunda, ktorú už nosím asi 5 rokovma vyšla 1,75€. Na nakupovanie v sekáči, ale musíte mať náladu a hlavne veľa energie. Často sa totiž vo veciach musíte dosť hrabať kým nájdete niečo čo Vás zaujme. Tiež je dobré neisť do sekáča s konkrétnou predstavou, pretože sa Vám nemusí vyplniť (a väčšinou ani nevyplní) a budete odchádzať smutní. No a tip pre nakupovanie v sekáči je uvedomiť si, že ak si niečo kupujete, vždy je možnosť s tým niečo spraviť. Niekde to odstrihnúť, niečo tam našiť a pretvoriť to viac na Váš štýl! A ak Vám vyhovuje viac nakupovanie cez internet ako to v kamennej predajni, existuje mnoho rôznych stránok, ktoré predávajú retro veci. Jednou z nich je napríklad eBay, kde sa dá zohnať množstvo dizajnérskych, ale aj úplne obyčajných vecí, ktoré hľadajú nový domov a opäť za zlomok pôvodnej ceny.

Aký je Váš najobľúbenejší tip ako ušetriť pri nakupovaní? Skúšali ste niekedy cashback portály?

instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK


Tento článok je sponzorovaný 

You May Also Like

6 komentárov

  1. Sekáče rovnako zbožňujem super článok ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S Aliexpressem je to jako na horské dráze.. :D I tak ale vždy risknu :D

    FIT MADDIE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. AliExpress sa mi hneď spája s doplnkami. Tiež mam odtiaľ nejedny náušnice a som spoko! Druhý tip počujem prvýkrát, určite sa na to pozriem viac. No a sekáče, tam slová hádam ani netreba! Milujem ich!!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE


    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na Aliexpressu nakupuju hlavně drobnosti a všelijaké kravinky. Občas se mi tam zalíbí i nějaké oblečení, ale to zas tak nemusím. Jinak co se týká sekáčů pořád se chystám do nějakého třeba v Ostravě nebo v Praze až budu mít cestu. U nás není nic pořádného :D

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť