CHORVÁTSKO 2018 // TRAVEL VLOG

by - októbra 11, 2018

Ahojte! Naposledy keď sme boli v Budapešti rozhodli sme sa o tom natočiť krátky vlog. Nejak nás toto točenie chytilo a keď sme v septembri absolvovali cestu po Chorvátsku rozhodli sme sa natočiť ďalší! Po veľa strastiach so strihacím programom a potom laptopom v servise je teda konečne tu! Na rozdiel od toho prvého v ňom aj rozprávame, teda až na prvý deň, kedy sme boli dosť unavení. Ale máte ma teda konečne možnosť spoznať aj trochu inak ako len slová a obrázky na obrazovke. Vzhľadom na to, že sme v Chorvátsku strávili takmer týždeň vlog by ako celok trval pol hoďku a tak som sa rozhodla ho rozdeliť na dve časti. Prvú si môžete pozrieť teraz a druhú budúci týždeň :) 
Dúfam, že sa Vám video bude páčiť a taktiež celý tento nový koncept hovoriacej Ivky

Do akého miesta ste sa cez prázdniny zamilovali Vy?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK


You May Also Like

7 komentárov

  1. Lovely vlog! You had great time! :)
    Have a nice day! xoxo

    New post

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já si oblíbila o prázninách Paříž :). SUper vlog ! :)

    FIT MADDIE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne! do pariža sa chcem urcite pozriet co najskor!
      Ivana xx

      Odstrániť
  3. Nádherný vlog! Dlhé vlogy veľmi nepozerám, no toto ma neskutočne bavilo. A aspoň mysľou som sa na pár minút vrátila do Dubrovníka, ktorý sme navštívili ešte v auguste - a do ktorého som sa zamilovala ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. awww ďakujem krasne! normalne mi pri tom podskocilo srdiecko!
      Ivana xx

      Odstrániť