MUR by PETRA // RECENZIA

by - októbra 15, 2018

Ahojte! Ako viete Make Up REVOLUTION je jednou z mojich najobľúbenejších značiek, najmä čo sa týka tieňov. A keď som sa dozvedela, že práve táto značka dala platformu českej youtuberke Petre LovelyHair bola som neskutočne šťastná! Keď som paletku by Petra uvidela, padla mi sánka! Úprimne môžem povedať, že len z promo fotiek to bola asi jedna z najkrajších paletiek, ktoré kedy urobili a vedela som, že ju musím mať! Neskutočne sa teda teším, že vďaka elnino.sk sa ku mne dostala!


Prvá vec, ktorou ma paletka zaujala bolo najmä poskladanie farieb. Je to niečo čo ma vždy fascinuje, ale najmä inšpiruje. Táto paletka má dve strany, jednu s teplými a druhú so studenými odtieňmi. Už tento nápad mi príde super. A máte tu naozaj široký výber farieb, od oranžových cez bordové, fialové, až po úplne krásne bežné hnedé a sivé. Pri swatchovaní som si uvedomila ako dômyselne sú poskladané aj samotné riadky a z každým jedným by sa dal vytvoriť samostatný look. Sú tu matné, trblietavé ale aj saténové tiene a po prvom swatchi môžem povedať, že trblietky nie sú len „over spray“ čo je v poslednej dobe celkom móda pri dostupnejších značkách. Už len na taký obyčajný swatch prstami sú tiene veľmi pigmentované (bohužiaľ niektoré svetlejšie sa na mojej svetlej pokožke fotili celkom ťažko) a taktiež nie sú tvrdé a kriedové, ale oveľa mäkšie a príjemnejšie a dokonca mám pocit, že sú kvalitou lepšie ako niektoré bežné MUR tiene. Veľmi sa mi tiež páči, že sú pomenované a to nie len na fólii, ale priamo na paletke. Úplne najviac by som asi vyzdvihla tiene Swiss Praline, ktorý je čierny ale s bordovými trblietkami a potom Princess Dress, ktorý je zase svetlo fialový so zlatým leskom. Žiadne podobné tiene totiž nemám a sú naozaj jedinečné!

Líčenie som začala, ako sa mi už stalo zvykom, primerom. Začala som svetlým marhuľovým tieňom s trefným názvom Apricot Pie. Pri prvom nanesení sa mi zdal veľmi svetlunký a málo pigmentovaný oproti swatchu, ale problém bol v príliš chlpatom štetci. Ten som potom vymenila za hustejší a hneď šlo všetko lepšie. Ďalej som naniesla do ohybu oka tieň Brick Trick a vybledovala som ho do véčka. Potom som zobrala menší štetec a do predného kútika som naniesla tieň Savage. Tento tieň na oku je menej trblietavý ako v paletke a tiež viac ružový ako fialový (ale to už bolo zjavné zo swatchu). Myslím, že trblietavosť sa dá ale rýchlo vyriešiť posprejovanim štetca nejakým fixačným sprejom. Všetko som rozblendila tieňom CUTE AF. Nakoniec som pridala celkom veľkú čiernu linku. Potom tiež strieborné trblietky, ktorými som vyfake-ovala half cut-crease. Na spodnú linku som pridala, od vonkajšieho kútika, tiene Brick trickApricot pie a potom do vnútorného kútika Wedding cake. Posledný tieň sa mi najlepšie nanášal prstami lebo sa mi zdalo, že na oku nechce veľmi držať, ale to mohlo byť tiež spôsobené minimom primeru v tejto oblasti. Všetky tiene mierne prášili, ale blendovali sa fajn takže mi to vôbec neprekážalo a u MUR sa na to tak trochu zvyknutá. 

Máte už paletku od Petry doma aj Vy?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK


You May Also Like

4 komentárov

  1. Tá paletka vyzerá super, keby som šikovnejšia v maľovaní rozhodne ide do nej!
    A krásne ličenie :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Souhlasím s komentářem nademnou, kdyby mi to trošku šlo, i bych nad ní přemýšlela... :D

    FIT MADDIE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chystám se na ní taky, barvy jsou krásné tak se těším až taky něco vymyslím :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O téhle paletce je hodně článků a videí a mě zaujala, i když teda oční stíny nepoužívám, takže pro mě by byla k ničemu :D Ale je super, že česká Youtuberka takhle prorazila i do světa :)

    OdpovedaťOdstrániť