BLOGGERKY MA LÍČIA

by - októbra 01, 2018

Ahojte! Pred pár mesiacmi sa sociálnymi sieťami a najmä YouTube-om prehnal trend videí „Beauty gurus do my make up“. No a ako už podľa názvu vidíte rozhodla som sa tento formát tak trochu preniesť aj do našej blogosféry. Vybrala som teda 5 dievčat a rozdelila som im kategórie líčenia a každá z nich mi vybrala ako sa nalíčim, bez toho aby navzájom tušili čo vybrali. Musím povedať, že od začiatku do konca to pre mňa bola challange! Ale práve preto ma to neskutočne bavilo. Všetci totiž už určite máme svoju zaužívanú rutinu toho čo používame keď sa líčime a často sa stane, že aj nápady viac menej recyklujeme. A tak bola pre mňa toto super sranda lebo som zase vyskúšala niečo nové a niečo čo by mi bez tohto článku ani nenapadlo. 

Ako prvé som si namaľovala obočie. Na odporučenie Caroline z www.galkvinne.com som použila na vykreslenie obočia púder. Síce to bol ešte len prvý krok a už som robila niečo čo bežne nerobievam. Zvyknem totiž používať ceruzku. Naozaj dievčataá, ktoré si takto kreslia obočie obdivujem, mne to totiž vôbec nešlo a potom som sa snažila zachrániť aspoň farebným gélom na obočie od Essence Make me brow.

Ešte pred tým ako som sa vrhla na tvár som nalíčila oči, keďže pre mňa boli najväčšou výzvou a tak trochu som sa bála, že ich budem musieť skúsiť nalíčiť niekoľkokrát pred tým ako sa mi to podarí. Alex z alexxiewstyle.blogspot.com mi totiž vybrala červené oči so zlatými trblietkami a poradila mi aby som namiesto tieňu vyskúšala použiť rúž. A presne tak som aj urobila a namiesto červeného tieňa som použila tekutý rúž od NYX v odtieni Kitten heels. Tekutý ruž sa blenduje úplne inak ako púder a najmä takýto matný, ktorý relatívne rýchlo zasychá. Je aj dosť pigmentovaný a napriek tomu, že som sa bála som celé líčenie „nafúkla“ a naozaj sa mi to páčilo. Tým, že bol rúž ešte trochu lepkavý sa mi naň ale super prichytávali trblietky! Nakoniec som oči v priebehu líčenia zakončila umelými mihalnicami. A musím Vám povedať, že to bol môj prvý krát kedy som si ich na seba dávala a bol to celkom boj. Umelé mihalnice totiž vôbec nenosievam, no bol to super prvý zážitok a možno sa na to odvážim aj inokedy. Prúžok od rias som, tak ako mi Alex poradila, schovala za rovnú čiernu linku po celej dĺžke oka.

Potom som teda konečne prešla na líčenie pleti, ktorú mala nestarosť Nicolette z nicolettelear.blogspot.com. Odporučila mi aby som použila bázu a taktiež krycí make up. Obe veci, ktoré v svojej rutine nepoužívam. A tak som bola veľmi zvedavá ako sa budem cítiť. Bázu som použila Maybelline Baby Skin. Napriek tomu, že keď som si ju dala na ruky a šla ju naniesť bola mi veľmi nepríjemná na tvári to bolo fajn a nemala som ani pocit, že niečo an tvári mám. Rovnako to dopadlo aj s make upom! Použila som Revlon Color Stay pre mastnú pleť. Bola som prekvapená, že som trafila svoj odtieň! Make up na tvári vyzeral krásne a nevysušoval ma aj napriek tomu, že bol na mastnú pleť a taktiež bol úplne ľahučný na to aké mal krytie. Nicolette mi tiež navrhla aby som skúsila baking. Samozrejme, že tento pojem je mi veľmi dobre známy aj napriek tomu, že túto techniku prakticky nevyužívam. Použila som na ňu Banana Powder od Makeup Revolution London, o ktorom som bola presvedčená, že bude na baking ako stvorený. Ako púder je super a dokonca aj na baking, ak však nie ste snehobiely ako ja. Je totiž do žlta (čo sa bežne používa na prejasnenie), ale na mojej tvári to vyzeralo veľmi tmavo a určite by bol pre mňa lepší nejaký úplne transparentný. Bakingom som však podporila aj ďalšiu časť líčenia a to boli kontúry, ktoré mala na starosť Ivanna z ivanxna.blogspot.com. Podľa jej odporučenia totiž mali byť kontúry výrazné, čo je opäť niečo čo veľmi nerobím najmä takto po lete. Taktiež mi povedala aby som použila lícenku do broskyňovej farby a ako tá mi poslúžila Rimmel lícenka v odtieni Peach Jewel. Obe dievčatá sa zhodli na výraznom higlighteri. 

No a ako finále prichádzajú pery, ktoré mala v réžii Alexandra z www.msalwayslate.com. Tak ako aj ostatné kategórie ani táto sa nezaobišla bez prekvapenia a výzvy. A touto výzvou boli čierne pery! Vec, ktorú som vždy chcela skúsiť no nejako som sa k tomu nikdy nedostala. Ako rúž som použila čiernu linku od NYX Epic Ink liner. A musím povedať, že som sa v čiernych perách cítila oveľa pohodlnejšie ako som si myslela. No a tiež, že sa tou linkou maľovali oveľa jednoduchšie a precíznejšie ako rúžom. 

Veľmi by som touto cestou chcela poďakovať všetkým dievčatám, ktoré sa do tejto výzvy zapojili a tiež ich chcela taggnúť (a kohokoľvek, kto by si to chcel vyskúšať tiež) aby to skúsili tiež, lebo ja som si to náramne užila! 

Ako sa Vám páči look, ktorý mi vybrali bloggerky?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK





You May Also Like

6 komentárov

  1. Dokud jsem byla ještě výš, přišly mi ty oči opravdu zajímavé, ale pořád se mi něco nezdálo, dokud jsi to nevyladila tou černou pusou. Najednou to dohromady vypadá úplně božsky, pochopitelně bych s tím asi na ulici nevyšla :D, ale právě na nějaké zajímavé focení by to bylo super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne líčenie, veľmi sa ti vydarilo a páči sa mi aj typ článku :) Púder na obočie tiež nemám v láske :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I like your blog, its really dope.

    Do you want to follow each other?

    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @dujovicandjela, let me know in the comments so I can follow you back.



    www.bekleveer.com

    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť