TESTUJEM NOVÉ PRODUKTY // REALTECHNIQUES, LIME CRIME, GABRIELLA SALVETE

by - júna 19, 2019

Ahojte! Verili by ste, že posledný článok tu bol už viac ako pred dvoma mesiacmi? Od tej doby sa stihlo veľa stať napríklad som začala natáčať videá a jedno z nich uvidíte vlastne aj v tomto článku. No a stihla som odštátnicovať! (yay me!) Dnešný článok sa bude sústreďovať najmä na nové produkty od Gabriella Salvete, ktoré som obdržala vrámci spolupráce s elnino.sk. No a vo videu i uvidíte priamo v akcii!


Prvý produkt, ktorý som skúšala bol primer pod očné tiene od Makeup Revolution Focus&Fix. Priemer je v svetlunkej farbe korektoru, ale v momente keď ho rozotriete farba sa stratí. Viečka po ňom ale zostanú trochu lepivé, takže sa naň pekne chytajú tiene a dajú sa dobre blendiť.
Ďalší produkt, ktorý som skúšala bola paletka 16 očných tieňov od Gabrielly Salvete. V poslednej dobe ma už až tak neberú nude tiene, ale predsa len sa mi tá paletka veľmi páčila a tešila som sa na ňu. Prišlo však kruté sklamanie. Bohužiaľ som mala pocit, že tie tiene nič moc nerobia, a že ich vlastne ani na očicach nie je poriadne vidieť a ak aj je tak asi v piatich vrstvách a stále je to dosť underwhelming. To sa týka najmä matných tieňov - čo sa týka tých trblietavých sú krásne. Aj keď tieň, ktorý ma tam najviac zaujal, strieborno-modro-tyrkysový ma sklamal, pretože aspoň na swatchi sa javí len strieborne. Rozhodne uvidíte ako sa s paletkou pracuje priamo vo videu, kde Vám aj poviem viac čo si myslím o poskladaní tejto paletky.

Tiene z paletky som nanášala pomocou štetcov RealTechniques, ktoré dlho držali prvenstvo medzi štetcami, ktoré Vám každý odporúčal. Literally everybody and their mother used them. A myslím, že právom. Produkt naberajú krásne a sú veľmi jemnučké a tiež sa s nimi krásne blendí. Takže rozhodne super prírastok do každého kitu! Milujem aj to, že sú veľmi dobre urobené a aj len keď ich držíte cítite, že sú kvalitné. Úprimne úplne zbožňujem kefku na riasy, ktorá sa úplne super pobila s veľkým množstvom špirály, ktoré som omylom naniesla a nevytrhala mi pri tom žiadne mihlanice. A navyše sa ľahko čistí!
Na oči som potom použila ešte aj Lumi&Glow rozjasňovač. Áno viem, že sa nemá používať na oči, ale ja som taký expert na tieto veci. Na prvý pohľad hneď musím povedať, že je krásne jemne namletý a má veľmi príjemnú textúru. Na očiach to síce bolo nič moc, ale ako swatche to bolo fakt nádherné. najmä ak máte radi jemný rozjasňovač, ktorý nie je úplne blinding. Ja som síce presný opak, ale myslím, že sú príležitosti kedy sa jednoducho nepatrí vyzerať ako discoball.

Môj asi najobľúbenejší produkt od Gabrielly z tejto kolekcie sú farebné balzamy na pery. Vyzerajú ako jemný lesk, dodajú Vám jemnučkú farbu a krásne hydratujú. Takže do lenivých dní, keď chcete vyzerať, že ste sa vôbec nesnažili, ale stále vyzerať fresh a upravene je to dokonalý pomocník!
Potom prišlo na rad combo na líca. A to v podobe kontúrovacej tyčinky, ktorá sa krásne blendila a mala tiež veľmi peknú textúru. Obávam sa však, že ak máte mastnejšiu pleť, tak to v lete na Vás asi neprežije. Pre ľudí so suchou pleťou to, ale bude veľmi príjemný produkt. Ďalej som použila rozjasňovač v tyčinke, do ktorého som vkladala veľké nádeje. Vyzeral totiž ako prešne ten typ disco gule, ktorý mám na sebe rada. Nakoniec to však boli viac menej iba jemné trblietky v géli a celé to malo dosť divnú akoby pieskovú štruktúru. Čakala som, že to bude teda o dosť viac blinding, ale napriek tomu sa mi páči odtieň takže sa to u mňa tiež asi nestratí. No a poslednou vecou v tomto combe je trio líceniek. Ja som si v poslednej dobe lícenky veľmi obľúbila a najmä tá prostredná ma zaujala odtieňom. Je extrémne pigmentovaná, takže s ňou treba opatrne, ale inak je prekrásna! 
Poslednou vecou, ktorú som testovala v tomto GRWM sú tekuté rúže od Lime Crime. Tie boli jednu dobu tiež najpreferovanejšie v líčiacom svete. A musím povedať, že tiež právom. Mojimi favoritmi sú rúže od NYX alebo Essence. Tieto rúže ich, ale schovajú do vrecka. Ozaj som mala pocit, že na perách nič nemám, nevysušovali a nerozmazávali sa. A to som s nimi strávila dva krát celý večer a ani po jedle nepotrebovali nejak extrémne opraviť. 



You May Also Like

2 komentárov

  1. Najviac ma zaujali štetce – pokukujem po nich už dlho, pretože sa zdajú byť úplne dokonalým darčekom pre moju sestru, no nebola som si istá, či naozaj stoja za to (hoci ich všetci chválili, ale tak nestalo sa iba raz, kedy boli ostatní z niečoho spokojní a ja sklamaná), ale asi si ma presvedčila :D Parádne video! ❤
    SIMPLY BERENICA // Facebook Page // READ ABOUT "HOW TO ACHIEVE YOUR GOALS"

    OdpovedaťOdstrániť