DEŇ V ŽIVOTE ŠTUDENTA

by - apríla 15, 2019

Ahojte! Dnes Vám prinášam histroicky prvé video, ktoré nie je travel vlog! Teda samozrejme ak nerátame mini make up video, ktoré som minulý týždeň stihla vydať na instagrame. Toto editovanie videí ma v poslednej dobe začalo veľmi baviť! Aj keď pri každom sa vlastne zatiaľ vyskytli nejaké komplikácie. Napríklad pri tomto sa mi stihol pokaziť (ale aj opraviť) foťák a potom som pri strihaní zistila, že mi chýba časť záberov a absolútne netuším kde sa stratili. Vtipné je, že zatiaľ mi nejaké zábery chýbajú úplne vždy. 

Každopádne toto video je o mojom bežnom dni. Možno si budete myslieť, že veď toho zas až toľko nerobím lebo je to všetko stlačené do tak krátkeho času, ale v skutočnosti tie veci len trvajú pomerne dlho. Takže aj keď nelietam po celej Prahe ako špinavé prádlo tak som väčšinu dňa zaneprázdnená an jednom mieste. Dúfam, že sa Vám toto video bude páčiť a dúfam, že sa čoskoro dostanem k tomu natočiť aj ďalšie! 

instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK






You May Also Like

6 komentárov

  1. Tieto videá sú rozhodne super nápad, veľmi ich mám rada. Môj deň je dosť podobný...hlavne v tom, že väčšinu dňa som v škole alebo na krúžkoch- a to zaberá dosť času, čiže tiež nemám veľmi rozlietaný deň.
    Simple but significant

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné a zaujímavé video! Takéto mám rada! :) Odoberám! ^^~ ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach ako ja milujem vlogy <3 Dni študentov sú niekedy fakt náročné, hlavne keď celý deň presedíme v škole a prídeme v noci...
    Určite v natáčaní takýchto videí pokračuj :)
    NORALIC

    OdpovedaťOdstrániť