SÚBOJ PALETIEK // SOPH x TAMMI

by - septembra 16, 2019

Ahojte!
Po minulotýždňovej polemike som tu späť s kozmetickým článkom. Dnes sa budeme baviť o dvoch paletkách od MAKE UP REVOLUTION, ktoré som testovala. Nápad na tento článok vznikol tak, že po paletke Soph x Revolution Extra Spice som už pokukovala dlhšie, ale až teraz sa ku mne dostala. A zároveň sa ku mne dostala aj ďalšia paletka, konkrétne Tammi x Revolution Tropical Paradise. Tieto paletky majú podľa mňa veľmi podobnú colour story a tak som sa rozhodla otestovať, ktorá z nich je podľa mňa lepšia.

Ako budeme paletky hodnitiť?

  • vizuálne prevedenie
  • celkové poskladanie paletky
  • pigmentácia
  • práca s paletkou
  • trblietavé/matné tiene
Čo sa týka prevedenia tejto paletky, tak je rosegold farbe a má akoby zkadlový efekt. To je super nápad vizuálne a v teórii, ale v praxi to potom vyzerá tak, že je celá paletka hneď zapackaná a špinavá. Inak ale veľmi odceňujem, že má tiene v "tučných" obdĺžničkoch, do ktorých sa super namáča štetec a taktiež, že sú hneď pod nimi mená tieňov. To odceňujem najmä ako človek čo robí tutoriály, ale chápem, že pre bežného spotrebiteľa je to asi zbytočnosť. 4.5/5
Paletka obsahuje 18 tieňov v prevažne teplých odtieňoch do oranžova. Nájdete tu však aj striebornú a zelenú. Tiene sú tu ako matné tak aj trblietavé alebo saténové. Úprimne musím povedať, že mne sa farby vybraté do tejto paletky veľmi páčia, lebo ma inšpirujú a mám pocit, že každý jeden tieň tu má svoj zmysel. Veľmi sa mi páči aj to, že je tu niekoľko hnedých tieňov vhodných do ohybu oka. Ako svetlých tak aj tmavších. A musím povedať, že jediná vec, ktorá mi v paletke chýba je nejaký veľmi svetlý tieň vhodný ako podklad alebo na strácanie. Chápem, že ho nevyužíva každý, ale ja som na to dosť zvyknutá a reálne mi vadilo, že tu nič také nie je. 4.5/5
Musím povedať, že tiene sú pigmentované prekrásne! Ako matné tak aj trblietavé. Najviac musím ale vypichnúť matný čierny tieň s názvom Reputation, ktorý ma ozaj prekvapil svojou sýtosťou. Nie je to žiadna tmavo sivá, ale naozaj krásna plná čierna farba. Pri Revolution sme už všetci tak nejako zvyknutí na kvalitu ich tieňov, ale týmto sa naozaj prekonali a ja som za to veľmi rada! 5/5
Pri trblietavých a tiež tých úplne matných tieňoch je niekedy naozaj náročné aby mali presne taký efekt ako hľadáte. A ako som už spomínala vyššie táto paletka mi úplne vyrazila dych. Čo sa matných  tieňov týka tak spoločne s čiernou sú aj ostatné farby naozaj nádherné a najmä plne pigmentované. Pri trblietavých tieňoch mi úplne vyrazil dych tieň La Sun, čo je prekrásna zlatá, ktorá by sa svojim efektom mohla rovnať aj drahším značkám. Tu som ju porovnávala s tieňom od Juvia's Place, čo je asi najlepšia paletka akú mám doma a musíte uznať, že aj keď majú trochu iný odtieň La Sun sa nemusí za nič hanbiť. 5/5
Paletka, tak ako asi každá od Revolution, trochu práši. Smaozrejme však na tom nezáleží lebo tiene sa prakticky blendujú za vás. A to je presne to na čom záleží! Za mňa teda 5/5 
La sun, Reputation, Vitamin C, Sweet n Sour, Running late, Cookie dough

Táto paletka má presne tak ako Soph zrkadlový efekt. Obsahuje 23 tieňov a sú usporiadané akoby v tenučkých obdĺžničkoch. Chápem, že to šetrí miesto a tým pádom môžete mať viac tieňov, ale mne osobne toto rozloženie až tak nevyhovuje lebo sa mi tam oveľa ťažšie namáča štetec a taktiež ak tiene prášia máte to všetkých okolitých tieňoch. Strašne ma tiež nebaví keď sú názvy tieňov na fólii. Pokiaľ samozrejme nemáte blog kde chcete niekomu vysvetliť čo za tieň používate je to asi jedno. Ale mňa to fakt rozčuľovalo a hneď putovala do koša. 4/5
Ako som spomínala v paletke je 23 tieňov. Sú taktiež v prevažne teplých odtieňoch jediný rozdiel je v tom, že sú skôr do ružova/fialova ako do oranžova a tým pádom mám pocit, že sa až tak nehodia k môjmu tónu pleti. Napriek tomu tu však opäť nájdete veľmi vohdne zvolené farby na bledovanie alebo stmavovanie líčenia. A tentokrát aj môj obľúbený svetlý tieň na strácanie alebo na podklad. Oúäť teda musím hodnotiť, že v paletke má každý tieň svoje miesto a nie je to len one trick pony, pretože s ňou viete vytvoriť veľmi veľa líčení. 5/5
Znovu sa musím opäkovať, ale aj na tejto paletke si zrejme Revolution dal záležať lebo je naozaj perfektne pigmentovaná a opäť musím povedať, že sa vôbec nemusí hanbiť ani medzi svojimi drahšími súrodencami u mňa v šuflíku. 5/5
Tu ma úplne (zas a znovu) dostal krásne zlatý tieň s názvom Golden Sands. Naozaj som sa naň nemohla vynadívať. Rovnako sú na tom aj matné tiene, ktoré často oproti svojim trblietavým polovičkám zaostávajú. Tu sa však nič také nedeje a prajem si aby Revolution už robil len takéto super paletky. 5/5
Budem znieť ako ohraná platňa, ale aj pri tejto paletke sa trochu práši, no na blendení tieňov to vôbec nie je poznať. Prakticky sa nemusíte ani snažiť a tie tiene budú vyzerať super. 5/5
Nutmeg, Carnival, Golden Sands, Purpy Purps, Tropical

Takže kto teda tento súboj vyhral?

Úprimne povedané myslím, že tieto paletky majú medzi sebou totálnu remízu a jediné podľa čoho som sa rozhodla bolo, že paletka od Soph má pre mňa lichotivejšie odtiene. A tiež asi aj to, že Soph ako beautuberku úplne zbožňujem a túto paletku som si priala takmer ako kúsok merchu haha. Každopádne však ide o to či sa Vám viac páčia oranžové alebo ružové odtiene, ale žiadna z týchto paletiek nebude krokom vedľa. Musím sa priznať, že odkedy ich mám doma na iné paletky som sa takmer ani nepozrela. 

A ak by ste ich chceli vidieť v akcii rozhodne si pozrite moje video:



instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK











You May Also Like

6 komentárov

  1. Paletky sú krásne! A ta pigmentácia... ♥ Veľmi pekné. Ja som si pred časom tiene nedávala ale akurát teraz som sa s nimi veľmi rozbehla. ;) :D

    Prajem pekný deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja paletky už ani nenakupujem, ani nevlastním, lebo všetky putovali mojej sestre, ktorá ich využije oveľa viac ako ja, ale aj tak bol pre mňa tento článok veľmi zaujímavý :D Neviem, ktorú by som si ja vybrala, ale Soph sa mi z nejakého dôvodu páči viac :D ❤
    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "PLANNING IN GOOGLE CALENDAR"

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňa práve odtieňmi zaujala skôr tá druhá paletka :P ale vyzerajú obe super

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyhle teplé odstíny jsou tak krásné, ale přijde mi, že mě bohužel nesluší. Nebo možná je to jen nezvyk :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne paletky. Ja chcem tú sophiu tak uvidím či bude ešte u nás v DM

    OdpovedaťOdstrániť