O TOM AKO SA UČÍM NEVŠíMAŤ SI ĽUDÍ // OOTD

by - januára 20, 2019

Ahojte! Po minulotýždňovom článku, kde som sa tak trochu uvoľnila a proste Vám povedala ako to cítim, prichádza tento krát taký oddychovejší. Opäť tu máme outfit post, ktorých tu v poslednej dobe toľko nie je. Čo ma veľmi mrzí, keďže mám stále nové nápady no ťažšie sa mi realizujú. Lebo nechcem svojich rodinných príslušníkov, priateľa a kamošov bombardovať s tým aby ma non stop fotili. 

t-shirt, blazer - BERSHKA xx skirt - H&M xx shoes - Dr Martens
Tento víkend sa nám však konečne podarillo vyraziť si do Vnitroblocku. Ej kej ej najhipsterskejšie miesto celej Prahy. Keďže som o tom nevedela lebo to bolo prekvapenie, môj outfit úplne nezodpovedal hipsterským štandardom (aspoň v mojich očiach teda nie). No ale vedela som, že chcem fotiť tento konkrétny outfit. Žijem v ňom totiž svoju 90s fantasy. 
Nápad na to čo Vám chcem, ale pri týchto fotkách povedať skrsol v mojej hlave v sekunde ako sme začali fotiť. Naozaj, naozaj som chcela využiť tento priestor na 120%, ale mala som taký ten hrozne divný vnútorný pocit, že sa všetci pozerajú a hovoria si aká som trápna, že sa tam štelujem a pretŕčam na Instagram namiesto toho aby som si proste užila kávu a rozprávala sa s ľuďmi. Nebojte sa to som samozrejme robila tiež, to len tak pre poriadok. Ale súčasťou tohto tripu naozaj bolo aj fotenie. Väčšinou na to neupozorňujem a asi ani nikto iný, ale mám pocit, že na tých fotkách vyzerám naozaj nesvoja. Nevedela som čo so sebou, kam dať ruky, čo s nohami ako sa nehrbiť, ako si prestať chytať vlasy, ktoré si aj tak chytám. 
No potom mi napadlo, že je to vlastne úplne jedno. No tak nie som ultra hipster. A no a čo, že sa fotím v takto verejnom priestore. Je to moja vec. Naozaj som tie fotky veľmi chcela lebo som vedela ako sa z nich budem tešiť keď budú hotové a upravené. Ako veľmi sa budem tešiť ich zverejniť tu na blogu. A nejakí cudzí ľudia, ktorých už v živote neuvidím mi nestoja za to aby som nerobila to čo chcem. Nehovorím, že som svoj blok prekonala, to ani zďaleka. Vždy budem človek, ktorý veľmi vníma svoje okolie. Ale tak nejak sa mi v hlave aspoň sformovala táto myšlienka. A myslím, že sa to dá aplikovať aj inde, nie len keď ide o fotenie. Skrátka robte čo vás baví a nech si akýkoľvek hipster o vás myslí čo chce. A tatiež by som ešte podotkla, že ak niečo chcete niekedy proste len treba zatnúť zuby a ísť si za tým, bez toho aby ste sa obzerali kto si čo myslí. Nemôžeme sa len non stop prechádzať ružovou záhradou a čakať, že nám všetko padne do lona. Treba sa prekonávať

Ako to máte s fotením takto vonku Vy?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK


You May Also Like

8 komentárov

  1. Tiež to mám podobné, vadí mi, keď ma ľudia očumujú a niečo si šepkajú, no netreba si to všímať, inak sa budeš trápiť ty nie oni. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sme natom úplne rovnako, ale učím sa to pomaly ale isto vylúčiť zo života. Neoplatí sa s tým zaťažovať.
    Izabella z blogu Sydney Sleek

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Outfit parádny a tiež si neviem uplne zvyknúť na to, že ked sa fotím na ulici tak ľudia okoli pozerajú :-) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nevnímat co si kdo myslí jsem se už před nějakou dobou, díkybohu, naučila - a je to to nejlepší, co jsem mohla udělat! Já jsem osobně ráda, že jsi fotky nafotila - jsou moc povedené ! :)

    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. súhlasím s tebou, že niekedy to nie je príjemné fotiť, keď sa ľudia na teba pozerajú, ale ja si vždy poviem, že veď to robí veľa ľudí, nie som jediná a je to to, čo ma baví a keďže si chcem ísť za tým, musím pre to niečo urobiť. A tých ľudí už asi aj tak neuvidím :D a inak, super fotky! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Myslím, že nejsi jediná, kdo se takto šteluje a vymýšlí fotky, jsou opravdu boží! :) Ty barvy. ♥ Sama to nemám ráda, když si uvědomím, že chci někde fotku a vidím, že ostatní čučí :D, ale pak si stačí říct, že někde v cizině toto dělají lidi běžně a ani nemají potřebu se cítit před ostatními blbě. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jo, je neuvěřitelnej pocit, když si tohle všechno uvědomíš.


    Dokonalý tabu

    OdpovedaťOdstrániť