JANUÁROVÉ FAVOURITES // 2019

by - februára 06, 2019

Ahojte! Po pár trochu ťažších článkoch prišiel rad na nejaký jednoduchší a ľahšie stráviteľný a taký starý dobrý bloggerský. A tak som sa po dlhej dobe rozhodla napísať Vám o svojich januárových obľúbencoch. Okrem iného by som na začiatok trochu zhrnula tento mesiac. Mala som pocit, že to celé bol taký veľký pondelok. Veľa práce a veľa školy. Ale som zato rada, že som mohla byť produktívna a urobiť aspoň ako taký progres s diplomkou. All in all všetko to dopadlo celkom dobre tak dúfajme, že to tak bude aj pokračovať.
BEAUTY: 
Mojimi obľúbencami za tento mesiac sa stali hneď tri veci - 1) Porefessional od Benefitu 2) Essence matné rúže, ktoré už používa každý a aj ich mamka 3) štetce z Tigru. Porefessional som dostala na Vianoce a odvtedy som ho používala prakticky stále. Najprv som sa bála, že sa z neho vyhádžem, keďže je dosť silikónový a moja pleť to moc neobľubuje. Ale nič také sa nedialo! Póry krásne prekryje a vydrží takmer celý deň. Priznám sa, že neviem či nejak pomáha aby korektor (alebo make up) vydržal dlhšie, ale rozhodne po nanesení vyzerá lepšie! A používam ho možno dokonca viac keď nemám na sebe ani len ten korektor.

Ďalšou vecou sú teda matné rúže od Essence - sú veľmi pohodlné aj napriek tomu, že vysušujú. Dobre sa nanášajú a vydržia podľa mňa úplne čokoľvek! Jediné čo ma mrzí, že majú dosť limitované odtiene. Ale dobrý rúž s prirodzeným odtieňom je jedna z najlepších vecí na bežné nosenie, nebudeme si klamať. 
Nikdy by som nepovedala, že štetce z Flying Tiger sa stanú takou mojou láskou. Zistila som, ale, že sú úplne super kvalitné a nestoja veľa. Na Silvestra som si kúpila takýto set (ktorý si všimol môj drahý a myslel si, že sa mi to bude páčiť, takže mu chcem týmto spôsobom ešte raz poďakovať) troch mini štetcov. A poviem Vám, že je to najlepšie combo na líčenie pleti aké som si mohla nájsť! Veľký štetec je super na lícenku, malý "pencil" štetec je ako stvorený na kontúrovanie nosu a ten posledný chlpáčik je úplne dokonalý na rozjasňovač! 

HAIR:
Tento mesiac som sa opäť vrátila k milovaným šampukom od LUSH a neviem prečo som ich niekedy prestala používať. Lebo toto je fakt mega vec. Šampuk NEW som ešte predtým nemala a musím povedať, že splnil všetky očakávania. Vlasy sú po ňom naozaj ako nové. Má stimulovať ich rast a hlavne pôsobiť proti vypadávaniu. Dokonca je k nemu ešte aj olejová maska a na toto combo nedám dopustiť. A ešte je to aj ekologické a hlavne cruelty free
FASHION:
Čo sa týka módy v januárových zľavách som sa snažila kúpiť si veci, ktoré som už chcela dlhšie a taktiež nejaké stálice, čo mi vydržia dlho a pomôžu mi trochu premeniť môj šatník. A tak som sa presne dostala aj k týmto "menčestrákom" z Terranovy za 150kč (cca 6 eur). Majú môj obľúbený mom strih, ale napriek tomu sú stále pomerne úzke a lichotivé. A navyše sa mi neuveriteľne páči ich meruňková farba. 
BLOGGER:
Toto je nová vec, ktorú som sa rozhodla zaradiť do týchto faves. Aj na túto kategóriu mám hneď dve super ženy! Prvou je moja neuveriteľná inšpirácia a kamarátka Torilinka a druhou opäť kreatívna dievčina a moja dlhoročná partner in crime Ivanna. Prečo práve tieto dve dievčiny? Lebo ma inšpirujú svojou tvorbou a aj vďaka nim chcem písať lepšie a byť kreatívnejšia. Lebo to robia zo srdca a to je momentálne jediná vec, na ktorej mi záleží. Obe dievčatá produkovali neuveriteľne kvalitné články, ktoré ma baví čítať a skrátka mi pripomínajú aké je bloggovanie super a že sa to dá robiť a byť pritom stále real. A navyše sú to úplne skvelé ženy za ktoré ďakujem každý jeden deň! 

Aké sú Vaše favourites za január? 
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK




You May Also Like

7 komentárov

  1. Skvelý článok! Matné rúže Essence sú život. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. *neplač, neplač, neplač*
    Prečítam si tvoj článok
    *vodopád sĺz*
    Miluju. Ďakujem ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som si veľmi obľúbila štetce od EcoTools, mám jeden na púder a jeden na kontúry a lícenku a oba sú úžasné :) Tie rúže od Essence som ešte neskúšala a doma mám toľko rúžov, že ďalší už nezvládnem :D Ale keď sa mi minie nejaký obľúbený odtieň, tak ho skúsim nájsť v tejto rade od Essence :) A veľmi pekne ďakujem, že si ma zaradila do svojich januárových obľúbených blogeriek! Veľmi veľa to pre mňa znamená, Iviik! Naozaj, ďakujem <3

    IVANNA THE BLOGGER

    OdpovedaťOdstrániť
  4. štetce vyzerajú cute a ten outfit je skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ani som netušila, že v Tigeri predávajú štetce :D A už vôbec by som nečakala, že budú aj kvalitné! A nohavice vyzerajú parádne ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page // READ ABOUT "DIGITAL MINIMALISM"

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny článok a páči sa mi, že si spomenula aj blogerky je to také prijemné oživenie lebo ešte som to u iných blogerkách nevidela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ♥ Díky za tipy na blogy, zrovna jsem špekulovala, že bych rozšířila čtení na blogu. :D
    Začínám vážně o Lush uvažovat...

    OdpovedaťOdstrániť