CHRISTMAS FILMS // BLOGMAS

by - decembra 16, 2018

Ahojte! Tak dnes nám už skončila giveaway, takže s ňou už nebudem otravovať a len opäť zagratulujem víťazke! Dnes si dáme taký príjemný oddychový článok, v ktorom sa pozrieme na vianočné filmy. Neviem ako vy, ale ja mám väčšinou rada celkom ťažké psychologické filmy, no napriek tomu milujem milujem hlúpe romantické vianočné filmy. Je krásne sa proste vyvaliť a nejak si dopriať nádej, že zázraky sa dejú a tešiť sa z tohto času. Nechcela som Vám sem však písať o mojich favoritoch ako napríklad Home Alone alebo Elf. 

Unaccompanied Minors
K tomuto filmu sa vraciam tak nejak z nostalgie. Videla som ho raz ako dieťa a nevedela som si nikdy spomenúť ako sa volá, len som si pamätala, že bol veľmi milý. No a potom keď som bola staršia opakovali ho v telke a mňa to v tej chíli hrozne potešilo. Príbeh je ako inak, veľmi jednoduchý - decká zostanú na letisku a urobia si na ňom Vianoce po svojom. Páčilo sa mi na tom celom najmä tá atmosféra. A hlavne to, že je jedno kde sme na Vianoce, hlavne, že si ich chceme užiť a môžeme si ich užiť! A to ej podľa mňa hrozne dôležité poslanie! 
Rise of the Guardians
Túto rozprávku som videla len minulý rok, ale hneď som si ju zamilovala a myslím, že si ju pozriem aj tento rok. Nie je to tak typická vianočná rozprávka, no aj tak je krásna a zimná! Stretnú sa v nej "postavičky", ktoré sú typické pre nejaké sviatky alebo povery a snažia sa ochrániť svet. Čosi ako vianočný Avengers pre deti. Okej alebo pre dospelých. A opäť musím povedať, že táto rozprávka má krásnu message. 
The Holiday Calendar
Ten film som videla iba tento rok (okej je z tohto roku a je to Netflix original), no oslovil ma svojím veľmi milým príbehom. Ide o dievča, fotografku, ktorá od svojho dedka dostane adventný kalendár, ktorý má tak trochu "magické" schopnosti (keď si film pozriete pochopíte prečo je slovo magické v úvodzovkách ;)). Na tomto filme sa mi najviac páčilo najmä to, že vzťahy sú tam akosi reálne. Nie demónické a zlé, ale také normálne a pekné. A je to viac menej o uvedomení si toho kto je pre nás dôležitý a to sa mi neuveriteľne páči na všetkých týchto vianočných filmoch!

instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK


You May Also Like

1 komentárov