STOJÍ BEAUTY BLENDER ZA TO? // BLOGMAS

by - decembra 02, 2018

Ahojte! Tak a je to tu - historicky prvý článok BLOGMAS! Čo to vlastne tie BLOGMAS sú, you might ask. BLOGMAS je článok odo mňa každý druhý deň v decembri až do Vianoc! Takže 12 bonusových článkov, ktoré sa Vám dúfam budú páčiť! Taktiež si dáme GIVEAWAY/SÚŤAŽ, budeme vyrábať veci, budeme mať deep talk a samozrejme do toho nejako prepašujem aj kozmetiku a módu, lebo najmä preto ma asi sledujete. Povedala som si, ale že prvý nebude vlastne vianočný. Po prvé aby Vám to totálne neliezlo na nervy a po druhé ešte stále je len 2.12. a pre niektorých to može byť priskoro (not me tho).

Určite ste už počuli o veci s názvom BEAUTY BLENDER. A určite ste už videli na ňu mnoho fakeov/alternatív. S takýmito hubkami sa to v poslednej dobe mega rozmohlo a priznám sa, že jednu používam na líčenie tiež. Doma sa mi ich však nazbieralo viac druhov a vďaka elnino.sk aj ten originál. A tak som sa rozhodla, ako správny vedec (yes i know, it's hard to believe, but yeah, i do actually study science), že ich otestujem! Konkrétne mám teda momentálne doma 4. Originál BEAUTY BLENDER (nude), alternatívu z DM (mint) a Aliexpressu (čierna) a potom trochu inú verziu od Gabriella Salvete (ružová). 
Ako prvú vec, čo som si všimla keď som ich všetky vybalila je, že originál je oveľa mäkkší už v suchom stave. Pripísala by som to asi tomu, že oproti zvyšným trom neobsahuje latex. Len taký side note - ten z Aliexpressu som chcela len vyskúšať, nespochybňujem ho, ale počula som rôzne horror stories o tom čo vedia veci z Číny v sebe obsahovať takže si prosím dávajte pozor. 
Ako prvú som teda na polke tváre testovala alternatívu z DM oproti originálu. Pri namočení som zostala trochu zarazená, keďže z originálu tiekla zelená voda (mohli by ste mi to prosím niekto objasniť? thanks). Ale inak, boli rovnakej veľkosti. Keď som hubku zmačkla išlo to viac menej úplne rovnako až na to, že pri tej DM som cítila opäť ten tuhší materiál. Na pleti majú vysledný efekt v podstate rovnaký. Zdalo sa mi, že originál trochu viac popapal produkt, keďže je pórovitejší a je možno kvôli materiálu na pleť trochu šetrnejší, ale to je ozaj asi iba vec preferencie. 
Ďalej som teda testovala hubky z Alieexpressu a od Gabriella Salvete. Po namočení boli zase úplne rovnakej veľkosti ako originál. Tá čierna z Aliexpressu bola ale pomerne tuhá a skrátka mi nevyhovovala a mala som pocit, že ten korektor po nej akoby zmizol. S tým však vôbec nemala problém ružová hubka od gabrielly Salvate, ktorá mi akurát nevyhovuje veľkosťou. 
Takže final thoughts? Okej musím priznať, že oriģinál BEAUTY BLENDER je na pleti asi najpríjemnejší a najviac bouncy. A keďže ho doma mám určite ho budem s láskou používať. Tiež si myslím, že vďaka tomu, že má póry sa bude aj lahšie čistiť. Ja som totiž iné hubky vždy používala nejakú dobu a potom som ich vyhodila, pretože sa mi zdalo, že ich neviem dobre očistiť a množia sa v nich baktérie. Keďže tento sa bude podľa mňa čistiť lepšie koniec koncov na tom vlastne ušetrím. Ale určite dokážete podobný efekt vytvoriť aj s inými hubkami, teda až an tu z Aliexpressu na ktorej viete ušetriť okolo 0,70 centov.
Používate na make up/korektor hubku alebo štetec?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK



You May Also Like

1 komentárov

  1. Ja používam štetce ale tvoj článok ma zaujal. Fakt dosť dobré porovnanie a hlavne užitočné! Takéto články mám rada :) Blender ma dlho lákal a aj som rozmýšľala, že z Ali objednám, hoci na druhej strane som chcela strašne skúsiť originál. No a teraz si mi aspoň pomohla keby som doň predsa len išla. Siahnem radšej po originále :)
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť