WHY I LOVE CHRISTMAS // BLOGMAS

by - decembra 20, 2018

Ahojte! Pomaly, ale isto sa blížime ku koncu BLOGMAS a taktiež k Štedrému dňu. Často počúvam, že ľudia Vianoce neznášajú a mám pocit, že je ich ozaj čím ďalej tým viac. Nemyslím, tým ľudí, ktorí na Vianoce nemajú dobré spomienky a skrátka ich preto neradi oslavujú. Ale skôr ľudí, ktorí Vianoce neznášajú lebo je to veľa stresu. 

No sama mám pocit, že si ten stres okolo toho celého ľudia robia sami. Často aj z úplne banálnych vecí. Treba upratať a umyť okná....to je vec, ktorú by sme mali robiť po celý rok ak je nám v takom priestore lepšie. Treba napiescť 25 druhov koláčov. A čo keď nie? Čo sa stane? Koniec sveta? Ako jedna dievčina na IG veľmi múdro poznamenala - vyblyšťané okná a 25 druhov cukrového ešte nikoho šťastným nespravili! My máme doma vždy len pár druhov a nie je nám o nič horšie. 
Úprimne sa priznám, že tento rok si Vianoce užívam viac ako akýkoľvek iný rok doteraz. Ak ma sledujete na IG viete asi, že pred pár týždňami sme mali chorého psíka. Našťastie to však vyzerá, že všetko dopadlo dobre (knock knock na všetko v okolí aby som to nezakríkla!). Vzhľadom na to, že som prežila takúto situáciu, kedy som sa naozaj bála o jej život si jej prítomnosť teraz vážim ešte viac ako pred tým. Bol to reality check. Že všetko sa môže zmeniť z minúty na minútu a treba si vážiť koho okolo seba máme. Možno Vám príde hlúpe, že takto prežívam niečo ohľadom psa, ale pre mňa je to skrátka právoplatný člen rodiny. A tak sa neuveriteľne teším, že strávim čas so svojimi blízkymi. Darčeky, nedarčeky, koláče, nekoláče. Hlavné je, že sa ľúbime a môžeme byť spolu. Vianoce sú pre mňa úplne magický čas. kedy všade na svete zastane čas. Obchody sú zavreté na uliciach je tíško a každá rodiny robí takmer to isté. Pre niektoré rodiny je to jeden z mála časov kedy si všetci sadnú k spoločnému stolu a zjedia jedlo. Neponáhľam sa von. nemyslím na povinnosti. Je to taký time warp a okolitý svet vonku vôbec neexistuje. A deje sa to prakticky na celom svete. V tejto dobe už sa niekedy zabúdame zastaviť a poobzerať a vážiť si čo máme. Užime si teda aspoň tie dva/tri dni kedy je nám to dovolené!
Máte radi Vianoce?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK

You May Also Like

2 komentárov

  1. vianoce milujem a teraz si ich vážim ešte viac keďže som prežila skoro to iste ako ty, ale nie so psíkom ale sama so sebou :)
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť