PRETTY IN PLAID // BLOGMAS

by - decembra 04, 2018

Ahojte! Druhý deň BLOGMAS je tu a to aj s novým outfitom. Musím sa priznať, že som tak celkom nechcela ho nazvať Vianočným, preto let's be honest Vianočný nie je. Ale tento červený károvaný vzor mi Vianoce vždy pripomenie. Neviem či je to len Kevinovým pyžamom v Home Alone, ale káro pre mňa k Vianociam skrátka patrí. Also prosím ospravedlňte moju ruku, ktorá kazí celý môj umelecký dojem z týchto rozmazaných fotiek, ale môj prst sa rozhodol zapáliť a ísť do nemocnice takže sa s tým nejako snažím dealovať. A áno moja tvár je totálne rozmazaná, ale nie je týchto fotkách vlastne vôbec podstatná. Toto je toitž moje prvé fotenie úplne sama a keďže stále chodili okolo ľudia moja anxiety sa rozhodla, že ideme domov aj s týmto fotkami. Ale nakoniec musím povedať, že sa mi páčia aj tak. majú v sebe taký ten divný art school vibe a trochu mi z nejakého dôvodu pripomínajú Give Yourself a Try video od The 1975 aj keď s ním nemajú nič spoločné, no majú pre mňa ten vibe. A som rada, že som Vám to povedala. Pretože som minule čítala svoj starý starý blog a uvedomiila som si ako veľmi otvorená som v ňom bola ohľadom všetkého čo sa u mňa dialo a tak enjak mi to zachýbalo a mala som pocit, že som trochu z tejto autentickosti upustila, keďže tento blog je historický prvý čo čítajú aj ľudia, ktorých poznám. 

trousers - Aliexpress xx turtleneck - ZARA xx shoes - Dr. Martens xx belt - vintage


Aký vzor Vám pripomína Vianoce?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK


You May Also Like

2 komentárov

  1. Krásne fotky a aj outfit! A ten tvoj prst ma mrzí. :/

    blogofsunflower.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfit je perfektní! Nejvíce me zaujaly právě kalhoty. Na podobné jsem se divala v H&M :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovedaťOdstrániť