CHRISTMAS DECOR INSPIRATION // BLOGMAS

by - decembra 10, 2018

Ahojte! Dúfam, že už ste sa všetci stihli zapojiť do BLOGMAS giveaway v tomto článku. Dnes tu, ale máme piaty deň BLOGMAS a s ním aj nový článok. Opäť je to niečo čo tu na blogu ešte nebolo, no vždy ma to lákalo. Prišlo mi, ale trochu odveci písať o niečom keď som nemala tú správnu tému, ktorá by sa ma týkala. To niečo je interior design alebo ako podľa názvu vidíte vianočné dekorácie. Ja osobne mám rada minimalistické priestory (a to sa mi asi vypomstilo pri kolejnej izbe, lebo vesmír počul minimalistické, ale doručil minimálne - a to je veľký rozdiel!), prírodné materiály a jednoduché farby. Ale, okej na Vianoce mám rada napríklad aj červenú. No a tak som z pinterest.com (kde ma tiež môžete sledovať) vytiahla pár obrázkov, ktoré zobrazujú moje vysnívané vianočné dekorácie (takže žiadne obrázky mi nepatria!). A niektoré z nich určite nebudú ťažké vyrobiť! So grab your teas and get inspired. 


Už dekorujete na Vianky?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK







You May Also Like

3 komentárov

  1. Krásne obrázky... milujem Pinterest a tiež takéto obrázky mám uložené v mobile :))))
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne a veľmi jednoduché inšpirácie. ♥ Ďakujem za typy! ;)

    www.blogofsunflower.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť