CHRISTMAS MAKE UP // BLOGMAS

by - decembra 18, 2018

Ahojte! V dnešnom článku Vám konečne ukážem vianočnú paletku od Essence v hlavnej úlohe! AKo som už spomínala v predošlom článku túto paletku som si veľmi obľúbila, práve kvôli odtieňom, ktoré sú moje asi najviac používané. A veľmi ma inšpirovali k tomuto looku. A taktiež ma k nemu inšpirovala aj Lou z kanálu GetTheLouk

Tak sa poďme pozrieť na to ako som ho vykúzlila. Najprv som samozrejme začala bázou na očné tiene. Potom som začala svetlejším bordovým tieňom a ten som naniesla na ohyb a do vonkajšieho a vnútorného kútiku oka. Potom Som zobrala tmavší bordový tieň, ktorý je tiež matný. Naniesla som ho len na vonkajší a vnútorný kútik aby som ich stmavila. A celé líčenie sa snažím ťahať na vonkajšej strane akoby do V. Potom som pomocou korektoru urobila cut crease (alebo som sa aspoň snažila) v strede viečka. Po stranách som korektor ale rozmazala do stratena takže ostrá čiara zostala len hore. Na okraje som potom naniesla saténový bordový tieň a priamo do stredu svetlý zlatý. Všetko okrem horného okraju cut crease som rozblendila. Na spodnú linku som naniesla sýty zlatý tieň z The Mini Magic palette od Juvia's Place. Dala som ho aj do úplného vnútorného kútika. Na vonkajší okraj som naniesla tmavší bordový tieň aby som horné viečko s dolným prepojila. Potom som si zobrala mini štetec a najprv som ho namočila do balzamu na pery (môj overený trik) a potom do trblietok z Essence paletky a nakreslila nimi linku na prechode cut crease a záhybu oka. Trblietky sú tu vlastne len tak namačkané do paletky, ale nie je to tieň, takže potrebujú nejaké "médium" aby sa dobre prichytili a lahšie sa s nimi pracovalo. Bohužiaľ, ale nemám foták, ktorý by ich zachytil v plnej kráse. Tento krát som sa rozhodla nedodať linku, iba špirálu.
Presunula som sa na tvár, kde som pôvodne chcela použiť zapečený rozjasňovač od MAKE UP REVOLUTION - Vivid Baked Highlighter, ale bohužiaľ to je reálne len biely púder, takže sa to moc nestretlo s úspechom. Možno sa v ňom objaví sem tam trblietka, ale rozhodne to nie ej dobrý rozjasňovač. A ani fixačný púder, keďže zanecháva biely povlak a hlavne nefixuje. Takže som použila svoj obľúbený zlatý krémový z paletky od MUR. No a na pery som naniesla 105 That's Me od Gabriella Salvete. 

Chystáte sa na nejakú vianočnú party?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK



You May Also Like

1 komentárov