DIY CEZMÍNOVÝ VENIEC // BLOGMAS

by - decembra 06, 2018

Ahojte! Dnes nás v BLOGMAS čaká takpovediac povinné DIY. Osobne tieto malé projekty úplne milujem a vždy sa z tých vecí nekonečne teším. Najmä keď sa podaria. Najprv by som rada povedala, že nápad na tento venčej nie je môj, ale videla som niečo podobné v obchode (no chcela som venček nie vetvičku) a povedala som si, že je to niečo čo dokážem vyrobiť sama! A tak som nakúpila supplies and here we are!

 Budeme potrebovať:
vetvičky cezmíny (umelej samozrejme, určite niekde nájdete aj hotový venček, ale ja som také šťastie nemala) - ja som použila 7 a akurát mi to stačilo a riadila som sa pri tom najmä veľkosťou svojej sviečky
umelý sneh (môžete použiť aj taký v plechovke, ktorý je podľa mňa realistickejší, ale u mňa bol tak 4x drahší a tak som použila taký z polystyrénových guličiek)
lepidlo (ja som použila gélové, pretože je hutnejšie a samozrejme priesvitné)
trblietky 
- nožnice
štetec 
drôtik (pokiaľ používate vetvičky tak ako ja, použila som zelený aj keď som mala hnedé vetvičky a s hrúbkou 1mm, takže sa dal ohýbať aj strihať bez nejakých špeci pomôcok)
sviečka

1. krok:
Prvým krokom v celom tomto DIY bolo vyrobiť z vetvičiek veniec (ak ste ale mali šťastie a podarilo sa Vám ho nájsť už hotový môžete rovno prejsť ku kroku číslo dva). Tento krok mi zabral najdlhšie, pretože som musela vymyslieť čo najefektívnejší spôsob aby vetvičky držali spolu. Celé sa mi to totiž rozpadlo asi 5-7x kým som našla vhodný spôsob. Najlepšie sa mi teda osvedčilo ohnúť dlhú časť vetvičky do jednej strany na všetkých vetvičkách. Potom ich k sebe priložiť, tak ako by ste robili veniec z kvetov. Zobrať dostaočne dlhú časť drôtika (15 cm aspoň) a priložiť ho kolmo k vetvičkám. Nedelila som ho na polku ale na 3tiny. jednu tretinu som ohla najprv a potom som pracovala s dlhšou časťou. Tú som pár krát obmotala okolo oboch vetvičiek a potom som ju preložila tak aby držala okolo zväzku kvetov takže v podstate držala na oboch vetvičkách. Akýsi anchor point by mal byť práve na tej, ktorú pripájate. Snažila som sa aby mi vždy z tej, ktorú pripájam zostal nejaký prebytok a ten som ešte ako takú udicu ohla cez drôt, ktorý ich spája. A takto som ich pripojila až kým som nemala celú reťaz a následne aj keď som ich spájala do kruhu (tam som použila dĺžku asi 20 cm)
2. krok:
Keď už máte venček hotový ponastavujte guličky tak aby zboku zakryli akýkoľvek drôtik. Tiež som na venček zhora zatlačila aby sa všetky spodné guličky dali do polohy, že veniec na podklade pekne sedí. Teraz prichádza tá zábavná časť! Trochu lepidla som si dala na mištičku a potom som ho štetcom vždy naniesla na jednu časť venčeka (to preto lebo lepidlo bolo rýchloschnúce). Zobrala som si do ruky umelý sneh a posnežila danú časť a následne som to isté spravila s trblietkami (mala som balenie, ktoré fungovalo ako soľnička, takže to bolo o to jednoduchšie). Ak ma sledujete na instagrame možno ste zachytili, že sa mi celá táto pixla vysypala a tak je na jednej časti trblietok trochu moc. Ale aspoň sú z toho cool fotky. Keď takto zasnežíte celý venček máte hotovo! Už len stačí oklepať prebytok a pridať sviečku podľa vášho výberu!

Jednoduché však? Skúsite to?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK
/var/folders/71/4yfspchd7_55hd5f7z2hy6dm0000gp/T/com.microsoft.Word/WebArchiveCopyPasteTempFiles/podpis.png




You May Also Like

1 komentárov

  1. Tak toto je cute af! Keby som nebola taká lenivá...*hah*. Ale možno ma chytí kreatívna chvíľka.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE


    OdpovedaťOdstrániť