SEASON'S FAVOURITE MAKE UP // BLOGMAS

by - decembra 12, 2018

Ahojte! Opäť na začiatku článku musím zmieniť, že už v nedeľu nám končí vianočná giveaway takže, ak ste sa ešte nezapojili možete tak urobiť TU. V dnešnom BLOGMAS článku sa budem venovať svojim obľúbeným produktom na toto obdobie. A to nie len na Vianočné obdobie, ale tak nejak celkovo na zimu. V skratke by sme to, ale asi mohli zhrnúť na moje obľúbené bordové, zlaté a červené veci, it seems to be the theme here.

Ako prvá vec je to táto paletka od ESSENCE. Je u mňa pomerne nová a musím povedať, že som z nej úplne nadšená. Bohužiaľ nepatrím medzi ľudí, ktorí obľubujú túto značku. Mám doma možno dva/tri produkty a jedným z nich je priesvitný gél na obočie, na ktorom sa nedá toho moc pokaziť. No keď som uvidela túto paletku skoro som odpadla. Je moderná a to čo sa týka prevedenia aj farieb. A mám pocit, že presne niečo takéto v drogérii chýbalo. Obsahuje moje obľúbené farby na líčenie a to oranžovú, zlatú a bordovú a hlavne pressed trblietky (najmä tými si ma získala nebudeme si klamať). Z 9 tieňov sú dva matné, jeden teda trblietavý a zvyšok sú metalické/saténové. Som strašne rada, že aj metalické tiene nie sú iba over spray, ale sú reálne krásne a celé metalické. Moc neprášia a sú pekne pigmentované a dobre sa blendujú (chce to trochu práce, ale stojí to za to!). A ja sa skrátka z tejto paletky neviem prestať tešiť a už tento týždeň ju vrámci BLOGMAS uvidíte v akcii!
Ďalšou vecou čo nesmie chýbať na mojom zozname je bordový lak, ktorý nosím prakticky celú zimu (ak si lakujem nechty). Tento môj je od Essie (odtieň Bordeaux) , lebo je to podľa mňa najlepšia značka na laky na nechty, ale úprimne som pred tým používala Sally Hansen v odtieni Brick Wall a čo sa farby týka rozdiel v tom moc nevidím. No a takto na Vianoce mi príde super ho ozvláštniť aspoň na jednom prste zlatými trblietkami. Tento lak je veľmi náhodný z Teta drogérie a našla som ho asi za 20Kč v košíku so zľavami. Ale aj tak je super!
Ako už viete som milovník rúžov a tak som sa rozhodla ich sem zaradiť. Červená a bordová sú pre mňa farbami zimy a Vianoc. A najviac zo všetkého ľúbim tekuté rúže od NYX v temnej krvavo červenej Copenhagen a v jasnej Kitten Heels. Ďalšími favoritmi sú ale borodvý Kate Moss rúž od Rimmel v odtieni 107 a potom červená Elizabeth Arden ceruzka, o ktorú môžete hrať v giveaway!

Aký je Váš najobľúbenejší produkt na zimu?
instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK

You May Also Like

0 komentárov