THE CHRISTMAS TAG // BLOGMAS

by - decembra 24, 2018

Ahojte! Ospravedlňujem sa v prvom rae za jeden vymeškaný článok, ale bohužaiľ taký je život. Ale dnešný a teda posledný článok v tejto sérii rozhodne vynechať nechcem. A spojím v ňom vlastne aj ten predošlý. Pôvodne som totiž chcela aby bol jeden článok Vianočný tag a posledný ďakovný s fotkami. Dokonca to však takto bude ešte lepšie! Tak poďme na to! A ešte samozrejme aby som nezabudla Šťastné a veselé!!!!!

 1. Aký je tvoj najobľúbenejší vianočný film? 
Rozhodne Sám doma prvý aj druhý diel! A o tých ostatných sa tvárim, že sa nestali.

2. Zažila si niekedy biele Vianoce?
Reálne sa an také nepamätám aspoň v posledných pár rokoch. Možno však hej keď som bola dieťa - ale ak si to nepamätám tak sa to vlastne neráta.

3. Najobľúbenejšia Vinočná pesnička?
Happy Xmas (War is Over) od Johna Lennona.
4. Na akú tradíciu sa najviac tešíš?
JEDLO! A tiež stavanie stromčeka! :)
5. Máte živý alebo umelý stromček?
Umelý, ale keď som bola dieťa mávali sme živý.

6. Najobľúbenejšie jedlo na Vianoce?
Povedala by som, že kapustnica, ale väčšina ľudí sa mi smeje lebo v nej nemám kapustu (pretože mi vadí jej štruktúra) a tak v nej mám vlastne iba zemiaky a kyslú smotanu (aj keď mi čím ďalej tým viac chutí bez nej). No a ľudia tvrdia, že to teda nie je pravá kapustnica, ale kašlem im na to lebo mi to takto chutí!
7. radšej darčeky dávaš alebo dostávaš? 
Úplne úprimne ich radšej dávam. najmä teda tým úplne najbližším, ktorým tie darčeky dať chcem a nie musím. Milujem vymyslieť niečo čo ich poteší a rada vidím, keď sa mi to aj splní. Aj tento rok sa neuveriteľne teším zo všetkého čo som vymyslela!

8. Najlepší Vianočný darček čo si kedy dostala? 
Lásku a to, že môžem byť na Vianoce s našimi a užívať si to. A materiálne asi Kindle.
9. Kam by si sa na Vianoce rada šla pozrieť?
Do Fínska, lebo tam majú veľa snehu a polárnu žiaru a soby. A potom veľmi mainstream, ale do New Yorku. Lebo to mesto ej absolútne ikonické a ja Vianoce milujem a myslím, že sú tam ikonickejšie ako kdekoľvek inde. Strašne rada by som sa korčuľovala v Central Parku a išla sa pozrieť na stromček v Rockefellerovom centre ako Kevin.

10. Si dobrá v balení darčekov alebo to vyzerá, že ich balil slepý epileptik? 
No, takto, nie je to úplne najhoršie a naozaj sa vždy snažím ich pekne zabaliť. Ale niekedy to nevýjde úplne podľa predstáv.

11. Kedy si zistila, že Ježiško neexistuje?
Mala som asi 7 alebo 8. Viem, že jeden rok som už váhala a na druhý som si už bola na 100% istá. Túto tradíciu, ale doma udržiavame aj tak, lebo je to milé.
12. Dávaš si novoročné predsavzatia? 
Nie. Skôr si dávam ciele v zmysle - chcem viac čítať alebo rada by som tento rok šla na dovolenku niekam kde som ešte nebola. A napríklad teraz mám cieľ úspešne dokončiť výšku.

instagram: @ifonka_
FB page: Truwoman PINK






You May Also Like

1 komentárov